Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vanavond maar VPN opzetten, want morgen zit ik niet thuis en het weekend is altijd druk.
(30-10-2013, 09:46)'Pykow' Wrote: [ -> ]Vanavond maar VPN opzetten, want morgen zit ik niet thuis en het weekend is altijd druk.

 

Rage Alert Wink

 
(30-10-2013, 09:02)'Basekid' Wrote: [ -> ]Vrijdag vrij genomen *o*

Wordt knallen jongens!

 
Vrijdag thuis werken *o*
En toch ook maar premium besteld net. Hup

Vraagje nog. Gebruiken we liever TS of liever ingame VOIP?
Nice!
(30-10-2013, 13:50)'yrew' Wrote: [ -> ]En toch ook maar premium besteld net. Hup

Vraagje nog. Gebruiken we liever TS of liever ingame VOIP?

 
Ik spreek denk ik namens de meeste. TS !
 
(28-10-2013, 18:58)'Fonta' Wrote: [ -> ]Voip?! wats dat? TeamSpeak! Smile Enne via VPN activeren werkt perfect!

 
Binnen BuG gebruiken we uiteraard gewoon Teamspeak, maar het is ook handig om met randoms te kunnen communiceren/coordineren. BFBC2 en BF3 kenden dit eigenlijk totaal niet terwijl het in games als Battlefield 2, Natural Selection 2 en Team Fortress 2 heel normaal is om van de in-game voice chat gebruik te maken.
Net even een kwartiertje gespeelt, omdat ik even wilde spelen... Drukke week gehad en krijg van het weekend visite... Smile
Moet zeggen, dat kwartiertje smaakt wel naar meer, maar zal pas Zondagavond worden, helaas.

 
Jammerlijk Puh2
Toch maar besloten om BF4 te kopen. Nog tips waar ik een key kan kopen en deze vrijwel meteen ontvang?