Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ik kan gewoon nog rondlopen met AAmines/RPG atm :/
http://battlelog.battlefield.com/bf4/loa.../#overview

of is de RPG geen 'rocketlauncher'
Waar lees jij in dat je niet meer met rocket launchers kan rondlopen?
(20-03-2014, 06:44)'Fonta' Wrote: [ -> ]Ondertussen is dus bekend dat 25 maart Naval Strike uit komt voor Premium spelers Biggrin

Gisteren is er ook een server update geweest, en als je het mij vraagt dan lijkt het alsof je het iets langer uit zou moeten kunnen houden in de attack chopper.
Quote:R30 Server Update 
-Players will no longer be able to pick up deployed AA mines 
-Players will no longer be able to equip an AA mine together with rocket launchers 
-Fix for an issue where players could have two Javelin projectiles in the air at the same time 
-Javelin damage has been reduced from 34% to 30% 
-Active Radar cone on the Ground Active Radar Missiles has been reduced from 5 degrees to 2 degrees 
-Reduced the resupply time of the Flares from 25 to 20 seconds 
-Reduced the resupply time of the ECM from 30 to 25 seconds 
-Increased the resupply time of Active Protection from 30 to 35 seconds 
-Bullpup weapons with 1x sights should now all properly benefit from increased movement speed while aiming down the sight 
-Increased the damage of the CBJ-MS all ranges to better balance its low rate of fire 
-Reduced the direct damage of the Attack Helicopter Zuni rockets as they were slightly too powerful after the last adjustment - as a result that last increase has been toned down to 50% 
-Increased the side to side recoil of the AWS to balance it with other 800 RPM LMGs and keep its unique firing behavior 
-Reduced the damage of the FIM-92 Stinger and SA-18 IGLA to 35% from 45% against Scout, Attack Helicopters and jets 
-Toned down the helicopter flip caused by FIM-92 Stinger, SA-18 IGLA and Starstreak HVM-2 impacts



 

 
In die regel staat NIET dat je er niet mee kan rondlopen, je kan gewoon niet langer je RPG + AA mine tegelijk meenemen.
Het is dus voortaan het een of het ander....
Er staat toch niet "Players will no longer be able to walk around their RPG rocket launchers"?
JoSchaap heeft atm wel beide items in z'n loadout. Het zal niet zo zijn dat je je RPG niet meer kan gebruiken als je al een AA-mine heb geplaatst. 
Ik heb geen flauw idee.
Laat ik eens heel eerlijk zijn , die kleine dingetjes met wapens en choppers hoe sterk die zijn merk ik niet zo [img]images/smileys/lol.gif[/img]
Ik heb alleen probleem met die killcam en toch wel de netcode want vandaag werd ik wel heel vaak afgeschoten als ik achter muurtje al was. Wat ik ook nog steeds erg jammer vind is dat ik geen lekker wapen heb waar ik me mee kan uitleven ( op moment toch de ak 5c ) maar echt een wapen zoals bf3 nee [img]images/smileys/huh.gif[/img]
Kan liggen aan mijn snelheid want word toch al bijna 17[img]images/smileys/bloos.gif[/img]
(20-03-2014, 21:49)'Duckiee-Duck' Wrote: [ -> ]Laat ik eens heel eerlijk zijn , die kleine dingetjes met wapens en choppers hoe sterk die zijn merk ik niet zo [img]images/smileys/lol.gif[/img]
Ik heb alleen probleem met die killcam en toch wel de netcode want vandaag werd ik wel heel vaak afgeschoten als ik achter muurtje al was. Wat ik ook nog steeds erg jammer vind is dat ik geen lekker wapen heb waar ik me mee kan uitleven ( op moment toch de ak 5c ) maar echt een wapen zoals bf3 nee [img]images/smileys/huh.gif[/img]
Kan liggen aan mijn snelheid want word toch al bijna 17[img]images/smileys/bloos.gif[/img]

 

Jezus wat ben jij een ouwe lul [img]images/smileys/lol.gif[/img]

 
En hoe is de uitbreiding?
De mappen zijn prima is ook leuk bedacht , maar de rest is allemaal erger dan normaal [img]images/smileys/no.gif[/img]
Ik krijg weet ik hoeveel hits maar ze blijven maar leven en zelf ben ik nog geen hoekje om of gespawnd en ik ben dood waar ik me gruwelijk om kan ergeren.