Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
(28-10-2013, 00:33)'ButtcracKer' Wrote: [ -> ]Als het goed is kan ik hem spelen vanaf morgenmiddag 5 uur. Activeren met VPN in Singapore. Hup

 
verslaafde Puh2 ben benieuwd als ik me key morgen krijg of dag voor de release van europa Hup.



 
En heb je al gepreload dan?
Denk je geen problemen te krijgen met activeren met VPN in Singapore?

En hoe gaat dat dan in zijn werking??
Hideman site of andere vpn aanbieder bezoeken, client downloaden en dan connecten naar een server. Daarna Origin opstarten.
Zoiets is het geloof ik.
(28-10-2013, 01:21)'Fonta' Wrote: [ -> ]En heb je al gepreload dan?

 


Nope, heb de game pc het hele weekend niet aan gehad.
 
Ik heb het spel net via origin zelf gedownload, heb het daar ook gekocht, waarom goedkoop als het veeeeel duurder kan tenslotte.... Wink
Maar is er al iemand die het via dat vpn gebeuren heeft gespeeld en zitten er risico's aan vast dan, geen zin om uiteindelijk 120,- voor niets te hebben uitgegeven....
Spelen jullie bf3 nog nu eigenlijk, ik namelijk de hele dag tot aan release bf4.... 
Ik ga vanavond proberen te unlocken via vpn.
Bij BF3 heeft niemand daar een probleem mee gehad dus ga er vanuit dat het nu ook geen problemen geeft.
Maar ik kan je geen garantie geven Smile
(28-10-2013, 13:54)'Killerbeuker' Wrote: [ -> ]Ik ga vanavond proberen te unlocken via vpn.
Bij BF3 heeft niemand daar een probleem mee gehad dus ga er vanuit dat het nu ook geen problemen geeft.
Maar ik kan je geen garantie geven Smile

 

Heel benieuwd naar je ervaringen, hou ons op de hoogte.
Als het je lukt, wellicht een kleine tutorial? Smile


 
ja dat zou super zijn, want ben compleet noob op dat gebied Bloos
Heb het trouwens onwijs naar m'n zin met bf3, jammer dat ik het zo laat ontdek, zat hiervoor te klooien met mmo's maar dit is zoveel meer kickass!!!!!