Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Verwerkt en uiteraard hartelijk dank!
de !move functie is misschien ook wel erg handig, autokill telt niet dus Smile
Dat gaat niet gebeuren, dat soort functies blijven moderator only. Maar wacht het topic nou gewoon maar even af wat ik aankomend weekend zal posten, dan kun je daar je opmerkingen en vragen plaatsen.
We zullen netjes wachten hoorSmile

BuG server nummer 3 doet het erg goed op ranked moet ik zeggen en speelt lekker weg Pompom 
Alleen was vanavond iemand aan het vragen of er een balance op kon, maar als je die pakt is het gezeur dat er een balancer is.
13 man met kill en kick functie? Dat gaat niet goed komen, heb slechte ervaringen gehad met te veel admins. 

Admin 1: 'hij cheat, ik kick hem'
Admin 2: 'nee hijs gewoon goed'
-kicked-
Admin 2: 'waarom doe je dat nou????'

Forum:
Admin 2: 'Admin 1 is te streng, pak zijn rechten af'
Admin 3,7,8,12.: 'Wij zijn er mee eens'
Admin 4,5,6,: 'Wij bemoeien er niet mee'
Admin 9,10,13: 'Wij zijn eens met admin 1'
Admin 11: 'Wat is er gebeurd, ik was er niet bij?'
Admin 1: '!@#$%^&'

Ik wil iig geen admin rechten, heb alleen gedoneerd omdat ik het waard vond en zal het blijven doen. Heb ook gemerkt dat ik slecht ben in het inschatten van cheaters, voorbeeld is een Russische gast waarvan ik dacht dat het een cheater is en heb nog steeds mijn twijfels. 

Voor de genen die het nog niet gedaan hebben, breng je aub stem uit op DLC mappen: https://www.bug-community.com/forum/Thre...r-server-1
(05-03-2015, 23:21)Duckiee-Duck Wrote: [ -> ]We zullen netjes wachten hoorSmile

BuG server nummer 3 doet het erg goed op ranked moet ik zeggen en speelt lekker weg Pompom 
Alleen was vanavond iemand aan het vragen of er een balance op kon, maar als je die pakt is het gezeur dat er een balancer is.

En zo doe je het nooit voor iedereen goed en wat je ook beslist, je krijgt altijd wel ergens commentaar en dat is meet alles zo. Het vervelende is vaak dat je aan het uitleggen blijft waarom je dit en dat zo doet en dat wanneer je server zo is ingesteld dat je dan weer bepaalde dingen niet kan doen enz. 

Waarom stel je de server dan niet anders in? Dan is die bijna altijd leeg enz.

Ook ik weet pas sinds ik hier ben dat er verschillende regels zijn die je kan toepassen wanneer je een ranked of official server hebt. Nooit geweten dat daar verschil in zat. Ook wist ik niet dat er betaald moet worden voor plug-ins en weet ik wat allemaal. Wat ook verklaart waarom sommige dingen maar in enkele servers voorkomen en je dan afvraagt; waarom hebben niet alle servers dit? En waarschijnlijk weet ik nog veel dingen niet.

Misschien hier op de site een pagina aan besteden in 2 (of meer) talen waar de regeltjes en alles mbt servers, het instellen daarvan en waarom wij dat zo doen. Ook dat het weleens veranderd omdat de leden dat willen en voor gestemd is. Zodat, wanneer mensen zich afvragen waarom dit of dat, je ze kan doorverwijzen naar die pagina.
(06-03-2015, 08:35)TheLastOttoman Wrote: [ -> ]13 man met kill en kick functie? Dat gaat niet goed komen, heb slechte ervaringen gehad met te veel admins. 

Admin 1: 'hij cheat, ik kick hem'
Admin 2: 'nee hijs gewoon goed'
-kicked-
Admin 2: 'waarom doe je dat nou????'

Forum:
Admin 2: 'Admin 1 is te streng, pak zijn rechten af'
Admin 3,7,8,12.: 'Wij zijn er mee eens'
Admin 4,5,6,: 'Wij bemoeien er niet mee'
Admin 9,10,13: 'Wij zijn eens met admin 1'
Admin 11: 'Wat is er gebeurd, ik was er niet bij?'
Admin 1: '!@#$%^&'

Ik wil iig geen admin rechten, heb alleen gedoneerd omdat ik het waard vond en zal het blijven doen. Heb ook gemerkt dat ik slecht ben in het inschatten van cheaters, voorbeeld is een Russische gast waarvan ik dacht dat het een cheater is en heb nog steeds mijn twijfels. 

Voor de genen die het nog niet gedaan hebben, breng je aub stem uit op DLC mappen: https://www.bug-community.com/forum/Thre...r-server-1

Je hoeft je rechten natuurlijk niet te gebruiken, ook niet wanneer daar iemand van BuG om vraagt. Het lijkt mij wel fijn dat je iig de zeer duidelijke cheaters kunt kicken zodat die niet veroorzaken dat iedereen weggaat, de server leeg loopt, de avond voor een hoop mensen bederft en de server eventueel een slechte naam krijgt of iig dat mensen die uit hun favorieten haalt.

Daarnaast komen er zoals bvk al zei wat regels voor. Wel moeten we er voor zorgen dat er geen of iig zo weinig mogelijk "false positives" voorkomen. Want dat vergeten mensen niet snel!
Ook ik ben er geen voorstander van om iedereen die donerend lid is, kill en kick rechten te geven.
Het is zoals ottoman zegt moeilijk om te bepalen of iemand daadwerkelijk een cheater is of niet.
De kans op ongeldige kicks is daardoor ook erg hoog en dat is slecht voor de naam van BuG.
hetzelfde is ook als iemand in de chat aan het schelden is. Schelden doet geen pijn, dus laat ze lekker.

Op de 76th heb ik nog nooit iemand een ban gegeven voor cheaten, ik vertrouw op FF en de CheatDetector plugin,
deze plugin kijkt namelijk naar onmogelijk stats, zoals zeer hoge hs/k, kpm etc.
En dat werkt tot nu toe zeer goed. 
Daarnaast heb ik een enkele keer iemand een mute gegeven omdat ze "te" bezig waren in de chat.
Daarmee krijgen ze een kill als ze iets zeggen in de chat en na 3 of 4 keer een kick.

Op official servers kan je helemaal geen regels instellen, op ranked zoveel als je wilt, maar wil je spelers terug blijven zien dan is zo weinig mogelijk admin interactie een must.

Er is voor zover ik weer slechts 1 plugin waarvoor betaald moet worden en dat is de loadout enforcer plugin.
Hiermee kan je bepaalde wapens en gadgets van de server weren en spelers killen voordat ze een kill met een wapen gemaakt hebben.
En ook kan je gadgets zoals tugs en spawnbeacons voorkomen.

Zelf ben ik er meer voor om server seeders bepaalde rechten te geven.
Hey, wacht eens ff: Mensen die in chat schelden wil ik wel kicken! Jij was er toch wel bij toen de Conquest Server herstart moest worden door een spammer in chat.
Wut???? Een server herstart omdat er iemand in de chat aan het spammen/schelden is???? Grapje toch?