Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Quote:Waarom krijgen wij die zooi eigenlijk nog? Ik bedoel: we zijn toch al levelcap. En we horen ook maar niks over nieuwe ranks of wat dan ook. Maakt me verdrietig.

Tja, ze worden random uitgedeeld als het goed is, of wou je dat het systeem eerst naar je rang keek? Ik kan ze zelf uiteraard nog wel goed gebruiken, maar krijg ook alleen maar de 25% dingen en af en toe een 50% hoor.

Een 200% heb ik nog nooit gekregen...

Wat Rush of Obliteration betreft op server #2 kunnen we misschien een poll houden. Of er (voor een maand?) een server bij zetten vind ik ook prima. En dan even kijken wat door ons zelf het meest gespeeld wordt.
 
Die servers zal wel lange poll worden [img]images/smileys/bonk.gif[/img]
Ik zelf speel meeste Conquest , maar ik weet niet of er nog een DLC komt met close combat maps ?
Want speel het liefste Conquest op kleine mappen only infantry ( Destijds in bf3 plat gespeeld )
Rush is ook wel een leuke mod voor de mappen Metro of Operation Locker , maar hier moet je weer rekening houden dat Operation locker iedereen heeft en maar een klein deel Metro wat dan ook weer voor lege server kan zorgen.
Poll hoeft niet lang te duren natuurlijk, de donateurs geven even hun stem en klaar.

Ik speel zelf ook het liefste Conquest, maar weer eens een potje Metro op Rush lijkt me ook niet verkeerd. En dat niet hebben van premium valt ook wel mee denk ik, de SA DLC op server #1 liep ook goed. Alleen ging blijkbaar de belangstelling voor alle mappen snel weer achteruit.

Alleen Metro en Locker op Rush zal wel willen lopen denk ik!
(01-03-2014, 21:39)'bvk' Wrote: [ -> ]Poll hoeft niet lang te duren natuurlijk, de donateurs geven even hun stem en klaar.

Ik speel zelf ook het liefste Conquest, maar weer eens een potje Metro op Rush lijkt me ook niet verkeerd. En dat niet hebben van premium valt ook wel mee denk ik, de SA DLC op server #1 liep ook goed. Alleen ging blijkbaar de belangstelling voor alle mappen snel weer achteruit.

Alleen Metro en Locker op Rush zal wel willen lopen denk ik!

 



Ik zal eind van de maand een kleine donatie overmaken, ik speel erg graag op de oblit server!
Bedankt

 
Sinds lange tijd weer BF4 gespeeld. Die hitdetection blijf ik maar vreemd vinden. In die killcam zie de tegenstander op een plek staan waarbij ik mij afvraag hoe hij mij heeft kunnen raken.

 
De killcam werkt niet meer , je krijgt maar heel zelden de juiste persoon te zien!
Dus dat is het?

Ik vermoedde al zoiets, want ik heb al meerdere malen gehad dat ik zogenaamd gekilled zou zijn door iemand 5 muren verderop.
Ik zal morgen maar eens updaten zkr, dat ik mee kan doen Smile :p
Levelcap over de attack heli in Battlefailed 4.
Precies hoe ik er ook over denk.
https://www.youtube.com/watch?v=O2bR-tnu9S8
4,5 maand op de markt en nog steeds vol met bugs en slechtere balancing dan BF3.
Waarom spelen mensen dit nog?