Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Danku, beter had ik het niet kunnen verwoorden  Razz
Dat is wel supervet gedaan zeg!
Laat maar komen weer voor beide mappen! Kan weer voor een leuke BF4 opleving zorgen met deze "klassiekers in een nieuw jasje" en zo te zien zijn ze redelijk goed uitgewerkt. Zoals bijvoorbeeld standaard al niet meer in de kranen kunnen komen op Noshar en andere kleine dingen voor zover ik die gezien heb.

En voor Noshar kunnen we natuurlijk weer een eigen TDM server instellen, die gaat waarschijnlijk in no time weer populair zijn net zoals met BF3. Voor Dragon Valley is dat ook wel weer leuk misschien, maar laten we dat nog maar eerst even bekijken. Want dat zou dan uiteraard een Conquest server moeten worden en dat blijft toch weer altijd lastig om vol te krijgen en te houden.

Maar ik heb er wel weer zin in Puh2
Vandaag is de fallpatch uitgebracht. Deze zorgt naast een hele hele heleboel veranderingen er ook voor dat de high tickrate op de clients actief is geworden.
Heb daarom onze server weer op 120Hz gezet om te kijken hoe dat nu speelt.

Wat trouwens wel gaaf was om te zien, 5 minuten nadat de servers weer online waren zat onze server bomvol.
Mogelijk heeft het er mee te maken dat je nu op tickrate kan filteren op Battlelog.
[Image: CSUmQ0zUEAANWSF.png:large]

Volledige patchnotes:
https://eaassets-a.akamaihd.net/dice-com...tch_EN.pdf
De patchnotes zijn weer veelbelovend! Met onder andere een update voor mijn geliefde SRAW, minder damage maar meer agile :-)

Alleen is het me nog steeds niet duidelijk wanneer nou die 2 mappen terugkomen....? Wel weer een hele nieuwe map lees ik? Iig de patch geïnstalleerd, vanavond maar weer eens spelen denk ik.
Volgens mij komt er ook nog iets met mappen zo rond de kerst periode? Dus zal Noshar dan wel te spelen zijn. En die BF2 map ben ik heel benieuwd naar hopelijk komt die dan ook. Dan is dit al met al een Battlefield die veel problemen heeft gekend, maar waar we ook op terug kunnen kijken als de Battlefield waar je veel gratis stuff hebt gekregen. Zoals toffe maps en zo. Ik doe morgen ook even mee denk ik op de 120hz server. Ben wel benieuwd hoe dat speelt!
120HZ was voor mijn computer te zwaar gezien de weergave achterstand.
Zo heb ik in 2/3 potjes gemerkt dat als ik gekillt wordt pas bij de killcam de persoon wordt weergeven mits die uit de hoek komt.
AL met al het loopt niet zo soepel voor mijn computer.

Ook heb ik die nieuwe Jungle map gespeeld, ziet er perfect uit! Alleen is deze map voor team deadmatch kut gebalanceerd, spawn en je bent dood erg frustrerend.
Morgen staat hij op 60Hz. Ik denk dat dat voor velen een stuk beter is omdat de meesten op een 60Hz scherm spelen.