Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/new...-on-feb18/

Zijn we er mooi klaar voor [img]images/smileys/yes.gif[/img][img]images/smileys/pompom.gif[/img]
Nieuw filmpje als vervolg op degene op de vorige pagina.
(13-02-2014, 15:21)'Rice' Wrote: [ -> ]Ik heb op dit moment de network smoothing helemaal op 0 staan. Ik had het idee dat dit het beste was. Niet dus volgens jou?
 

Ik had deze op advies van velen ook op 0 gezet, echter zag ik toen allemaal rare dingen gebeuren. Mensen die voorbij gleden, ikzelf werd soms 20 meter vooruit geteleporteerd, mensen die al schietend een snoekduik maken, etc.

Vervolgens mijn networksmoothing omhoog gezet totdat ik hier geen last meer van had (50 of 60) en dat heeft bij mij een hoop vreemde situaties opgelost.

Maar dat geeft natuurlijk geen garantie "worth a try" zullen we maar zeggen.


 
kan je de DLC pas vanaf morgen downloaden ?
Wel .... dat mijn andere reserve gamemuis het ook begeven heeft [img]images/smileys/huh.gif[/img]
Hopenlijk krijg ik snel wat te horen van de mediamarkt en krijg ik me gelieve Rat 7 terug dan kunnen we er weer tegen aan[img]images/smileys/oranje.gif[/img]
(14-02-2014, 10:25)'iM0nk' Wrote: [ -> ]
(13-02-2014, 15:21)'Rice' Wrote: [ -> ]Ik heb op dit moment de network smoothing helemaal op 0 staan. Ik had het idee dat dit het beste was. Niet dus volgens jou?
 
Ik had deze op advies van velen ook op 0 gezet, echter zag ik toen allemaal rare dingen gebeuren. Mensen die voorbij gleden, ikzelf werd soms 20 meter vooruit geteleporteerd, mensen die al schietend een snoekduik maken, etc.

Vervolgens mijn networksmoothing omhoog gezet totdat ik hier geen last meer van had (50 of 60) en dat heeft bij mij een hoop vreemde situaties opgelost.

Maar dat geeft natuurlijk geen garantie "worth a try" zullen we maar zeggen.
 
Dat is volgens mij een teken dat je veel packet loss hebt, en de interpolatie dus 'hard nodig hebt'...
Jammer maar helaas vandaag kom ik geen AS te spelen , downloaden is nog steeds bezig en heb door me oude clan ook al klein projectje dat ik binnenkort ga uitvoeren [img]images/smileys/pompom.gif[/img]
Gezien ik de patches + andere dingen van spellen moet downloaden met een snelheid van 0,5 mb heb ik besloten een kabel helemaal naar onderen te trekken wat op een totaal moet komen van rond de 2 mb/s .
 
Een halve millibit per seconde is niet veel inderdaad.
Maps zijn goed, waren ze in bf3 ook. Alleen zijn er nu nog meer mogelijkheden voor iedereen om ergens op, onder, voor te gaan zitten campen met een sniper waardoor je net zo goed geen conquest kan spelen. Want iedereen is te druk met een mooi plekje te zoeken.

Gister een aantal potjes gespeeld (Behalve metro blijft crashen naar 10s) en daarvan was er geen één balanced in conquest. Vaak nog niet eens omdat mensen slechte scores hadden, maar de meeste zijn met andere zaken bezig dan vlaggen cappen.
Nog even over de soundloop bug:

Als ik v-sync aanzet is het voor mij opgelost. Speel met een AMD kaart dus ik weet niet of het ook voor de Nvidia eigenaren werkt. Probleem is voor nu "opgelost" iig [Image: worshippy.gif] 

Speel nu zonder crashes een paar potjes Metro.

Stond op Tweakers.
Daar had Bluedevil het gister ook al over. Alleen bij hem is de game daarna geloof ik toch weer gecrasht op Metro. Best wel matig dat zoveel spelers zo veel problemen met het spel hebben. Ik heb af en toe een crash. Soms gebeurt het 1x. Soms wel 8x achter elkaar. Die soundloop bug heb ik volgens mij geen last van? Tenminste: Wat is het precies? Als ik soundloop hoor dan denk ik aan iets dat zich constant herhaalt. 

Wat mij trouwens ook opviel is dat Caspian Border behoorlijk slecht loopt. Door al die bomen etc merk ik zelfs met alles op low (behalve de texture quality, die staat op ultra) dat het soms stotterig verloopt. En dat met een HD6970 in CFX. Dat had ik toch wel beter verwacht. 

Verder: Maps zijn best cool om weer eens in te gamen!