Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
(14-11-2013, 16:41)'Compizfox' Wrote: [ -> ]Oh DICE, please fix toch eens die FoV-slider in de campaign zodat ik die kan spelen zonder binnen 5 minuten te moeten kotsen.
Ik kan het niet programmeren voor je (geen toegang tot sourcecode), maar ik zal het doorgeven aan mijn vrienden in Zweden bij Digital Illutions CE. Clown
Fijn, dankje.
Graag gedaan. Clown
Gisteren avond echt een brute pot obliteration gespeeld op Locker met wat buggers. Dikke adrenaline rush en keihard beuken. Had veel weg van rugby met guns. Niet helemaal de BF ervaring die ik tot nu toe gehad heb maar zeker wel vet. Dikke chaos. En na 0-1 achter gestaan te hebben uiteindelijk met 3-1 gewonnen Devilish
Ik had gisteren weer een of andere patch binnengehaald. Geen idee wat het was, maar had weer het idee dat ik niks meer kon raken. Het beta gevoel van vroige week was weer weg. (Beta laatste build liep stabiel en lekker)
Gisteren is er geen patch uitgekomen hoor. De laatste client patch is van 14-11 en ergens volgende week komt er ook een nieuwe patch uit.
Dan heeft het misschien aan mijzelf gelegen Smile

Vanavond eens kijken.
De Battlelog client heeft een update gehad gisteren Biggrin
Voor de users met AMD videokaarten: 13.11 beta 9.4 is uit.
In de changelog is echter geen fix voor Battlefield 4 vermeld, maar ik heb hem in ieder geval tóch geïnstalleerd, om eens te kijken of het inderdaad wat fixen of problemen oplevert.