Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Er zijn zoveel soorten cheats tegenwoordig op internet dat ze allemaal verschillen, alleen moet er gewoon een grapjas zijn die er behoorlijk wat virussen in verwerkt dan is het voor veel mensen snel einde tijd met dat zielige gedoe. Bij Call of Duty kwam je dit al vaak voor maar tegenwoordig ook steeds meer bij battlefield wat natuurlijk een dieptepunt is voor de fanatieke pc gamers. Zoals Rice al aangeeft in zijn filmpje  dat hij meer plezier heeft op de ps4 dan op de pc komt allemaal door de cheaters. Als deze cheaters steeds meer voorkomen gaan mensen ook switchen van elektronica en zal de markt van de game-industrie op pc gebied alleen maar verslechteren.
Het wordt voor de PC gewoon tijd dat er een systeem komt dat alle games in een klap closed source maakt. Hoe zo'n systeem er uit moet gaan zien weet ik natuurlijk ook niet, maar feit blijft dat je op de console gewoon niet kunt cheaten (afgezien van toetsenbord en muis aansluiten dan) omdat alles closed is. En zoiets zou je met een Origin of een Steam ook moeten kunnen realiseren lijkt mij.

Helaas werken die cheats vaak heel erg low-level in je geheugen ergens of wat dan ook, dus of dat allemaal wel zo mogelijk is zoals ik dat hier zeg dat weet ik niet. Ik hoop echt dat er binnen enkele jaren een evolutie komt omdat gebied. Maar makkelijk is het niet schijnbaar, anders was het er al geweest.
Hier voor mensen die denken: HUH Waarom schiet hij me zo makkelijk met een SR-2 neer (bijvoorbeeld) die gun is toch helemaal niet zo goed?

Hier een filmpje van guns met no recoil en macro's:

https://www.youtube.com/watch?v=HppQHlQfQjs

Wel grappig dat alle guns aan bod komen waar we vaak over klagen Smile Makes sense!

Quote:Hi, First one There is nothing illegal on our site ! No hacks , no cheats ! injector provides support for fps games. Professional configs , performance commands , color settins , and macros. All in injector! Watch videos.. No Hack No Risk ! Only config and macro. injector To defeat enemies ! Supported games Call of Duty 2 , Call of Duty 4 , Battlefield 3 , Counter Strike Global Offensive , Battlefield 4

Zo makkelijk is het dus en ze zeggen al er is niks illegaals aan. Het zijn gewoon maar macro's. Ga er maar vanuit dat er een boel bastards zijn die dit gebruiken. Ze kunnen dit soort stuff toch niet detecteren dus ja.
Hier trouwens een linkje van Bartbaric:

http://bf4central.com/2015/02/bf4-cheate...dware-ban/
Als ze niets vinden tegen die macro's dan is dit toch de dood voor multiplayer shooters op PC? Hier baal ik echt van, wist niet dat het zo makkelijk kon allemaal en vooral dat het zo goed werkt!

Edit:
Of het wordt na een tijdje de gewoonste zaak om macro's te (moeten) gebruiken of games te maken waar dan maar geen recoil inzit.

Edit 2:
Thx Rice om die link hier neer te plempen, was ik nog vergeten toen ik dat artikel een 3-4 dagen geleden las.
Daarom dat zoveel spelers zo accuraat zijn met schieten, eigenlijk is dit een soort aimbot alleen moet je wel zelf nog beetje richten maar niet meer zoals normaal.
Zullen we anders gewoon een inkoop actie houden? No
Soms zou ik willen dat ik gruwelijk kon hacken en sites waar je die zooi kan halen continue plat kon gooien. En ook ff IP-tje tracen van cheaters in game Devilish
Ja als je op internet eens in deze duistere wereld van de hacks en recoil dingen duikt en dan te weten komt dat 9 van de 10 dingen niet eens detectable zijn en dus naar alle waarschijnlijkheid door heel veel mensen gebruikt worden dan wordt je inderdaad wel een beetje verdrietig. En dan kun je inderdaad maar één conclusie hebben: PC gaming, zeker voor shooters is wat dit betreft heel ver weg van een eerlijke strijd. Ze noemen nu BF4 zelfs gekscherend een gratis hackgame. Geen wonder dat er zo veel cheaters in de game zitten nu.

Zoals je ziet zijn er ook niet voor iedere guns van die recoil dingen en showcasen ze vaak ook de wapens waar je verdacht vaak mee afgeknalt wordt. Noem een SR-2. Wie wil daar nu mee spelen? Bijna niemand. Maar toch wordt je daar soms heel lomp door afgeklapt. 

Dan nog maar te zwijgen over de damage hacks. Soms word je dus gewoon door een DMR afgeknalt in 1x. Van afstand. Met een headshot. Kan helemaal niet, maar toch zijn er zat mensen die dit wel doen. Damage modifiers. 

Het nare is dat de hacks ook al klaar zijn voor Battlefield Hardline. Dus ook in die game zal er vanaf het eerste uur weer volop gecheat gaan worden. Meh.
(24-02-2015, 19:45)Rice Wrote: [ -> ]Vertel bvk!

Ik ben er wel wat wijzer door geworden, maar dat kan ik hier (openbaar gedeelte) niet vertellen. Want we willen eventuele meelezende cheaters natuurlijk weer níet wijzer maken... No