Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kort samengevat: een hoge ping is kut.
Yep, maar dus ook voor de spelers met hoge ping al is het afhankelijk van de omstandigheden. Er werd vaak aangenomen dat spelers met een hoge ping altijd voordeel hadden t.o.v. spelers met een lage ping. En dat dit ook als een soort van cheat kon worden gebruikt. Maar players met een hoge ping hebben daar zelf dus ook nadeel van.
Jup, maar de medespelers (met lage ping) hebben er óók last van. Als nou alleen de high-ping speler zelf er last van had, had ik het niet erg gevonden. Het is echter een gevolg van het (hybrid) client-side hitregsysteem dat dit zo is.

Als BF4 een server-side hitregsysteem had (zoals Counter-Strike), dan zou alleen de high-ping speler er zelf last van hebben: hits worden dan namelijk geregistreerd wanneer de server vindt dat ze raak zijn, niet wanneer de client dat vindt. Het resultaat daarvan is dat je een betere hitreg hebt als je ping lager is.
Ik ben gisteren of zaterdag een speler tegengekomen met een ping van zo'n 180!!!

Hij heeft het meeste voordeel want voordat ik doorheb dat ik wordt beschoten ben ik al dood, dit komt doordat de 1e kogel die je merkt ook meteen de laatste is voor je dood gaat. Dit is naar mijn mening erg frustrerend, en als hij het hoekje omkomt ben je al dood voordat je hem ziet Frown
180 valt nog wel mee. Heb speler gezien die spelen met een ping van 300 en meer en een enkele keer meer dan 500.
CS heeft niet alleen server side hit reg maar ook 64/128 tickrate. Dat scheelt ook in tijd.
Ze zijn met Battlefield ook bezig met hogere tickrates. Laten we hopen dat de volgende Battlefield (waarbij de geruchten steeds groter worden dat het Bad Company 3 gaat zijn) gewoon voort zal borduren op deze engine maar dan met  die betere tickrates en hitreg. Opzich speelt het wel aardig lekker weg nu maar die random bullshit moet gewoon uit de game. Dat maakt het meeste kapot.
(06-07-2015, 21:57)Fonta Wrote: [ -> ]180 valt nog wel mee. Heb speler gezien die spelen met een ping van 300 en meer en een enkele keer meer dan 500.
CS heeft niet alleen server side hit reg maar ook 64/128 tickrate. Dat scheelt ook in tijd.

180 ms valt wel mee? Ik vind alles boven de 100 ms eigenlijk veel te hoog. Ik heb zelf altijd een ping onder de 20 ms, ook op Duitse servers. En een halve seconde is gewoon onspeelbaar...
Imho is 180 ook te hoog, maar bedoelde in verhouding tot de extreem hoge pings die je soms voorbij ziet komen.
Eindelijk!
[Image: O54jDh6.png]
Dat wordt vanavond weer eens battlefield 4 Pompom