Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Je mag ook een mailtje sturenSmile
Ik heb het elders gepost waar nieuwsgierige aagjes het niet kunnen lezen Puh2
Wat je daar neer hebt gezet is niets bijzonders bvk, dat kan iedere jojo bedenken.
Nee geweldig spel JoH BF4 Emo
Het is gewoon een drama zeken naar een jaar gespeeld te hebben is het voor mij echt Been There Done That.
Het enige want hier op bijv. BuG nog word gespeeld is TDM en alleen dat is voor mij al meer dan genoeg om geen BF4 meer te spelen omdat eerlijk is eerlijk er geen 1 map zo goed en zo fun was als Canals en Kharg als goede 2e en die komen uit BF3.
Het enige wat ik kan bedenken is omdat je als Shooter fan bij geen enkel andere game terecht kan maar hou je ook van andere genre games kan ik eerlijk gezegd niet berijpen dat je nog BF4 speelt maar dat zijn just mij 2 cents.
BF4 is daarin tegen wel een goede les (Hoop ik) geweest voor DICE om eens goed naar de fanbase te luisteren en een game maken die niet alleen technisch goed is maar ook voor iedereen die van shooters houd een game te geven die leuk , gebalanceerd en genoeg variatie bied voor iedereen.
(26-02-2015, 12:56)Killerbeuker Wrote: [ -> ]Het enige want hier op bijv. BuG nog word gespeeld is TDM en alleen dat is voor mij al meer dan genoeg om geen BF4 meer te spelen omdat eerlijk is eerlijk er geen 1 map zo goed en zo fun was als Canals en Kharg als goede 2e en die komen uit BF3.

Je lult ook maar wat of niet? Afgelopen weken heb ik Rush, TDM, Domination en Conquest Large gespleeld met verschillende buggers

Is het feit dat buggers zogenaamd alleen maar TDM spelen voor jou meer dan genoeg reden om geen BF4 meer te spelen. Of is TDM voor jou meer dan genoeg reden om geen BF4 meer te spelen en als dat zo is, is dat dan omdat er in BF3 betere TDM maps zaten? 

Dat je 100 keer negatieve punten van BF4 wilt herhalen boeit me niks, vaak heb je nog gelijk ook, maar er zit vaak net een zinnetje, zoals die in de quote teveel, in je posts. 
Ik wil ook wel rush spelen, maar niet alleen.
vanavond ben ik wel in voor een potje rush
(24-02-2015, 20:31)Rice Wrote: [ -> ]Het wordt voor de PC gewoon tijd dat er een systeem komt dat alle games in een klap closed source maakt. Hoe zo'n systeem er uit moet gaan zien weet ik natuurlijk ook niet, maar feit blijft dat je op de console gewoon niet kunt cheaten (afgezien van toetsenbord en muis aansluiten dan) omdat alles closed is. En zoiets zou je met een Origin of een Steam ook moeten kunnen realiseren lijkt mij.

Erm, Battlefield is gewoon closed-source. Of dacht je dat het open-source was? Confused

Anyway, ik ben zeker niet voor intrusive DRM- of andere 'closed' aanpakken. Het probleem met die dingen is namelijk dat het vooral de onschuldige spelers aanpakt en niet de hackers, want die weten het toch wel te omzeilen.

Ik denk dat het veel effectiever is om dat GameTime stop te zetten en het anti-cheat-apparaat zo te maken dat het cheats sneller detecteert. Als het systeem je namelijk al binnen een paar seconden nadat je een server joint met cheat bant, heeft het geen zin om maar nieuwe accounts te blijven aanmaken omdat je gewoon niet kunt spelen.

(26-02-2015, 15:12)yrew Wrote: [ -> ]
(26-02-2015, 12:56)Killerbeuker Wrote: [ -> ]Het enige want hier op bijv. BuG nog word gespeeld is TDM en alleen dat is voor mij al meer dan genoeg om geen BF4 meer te spelen omdat eerlijk is eerlijk er geen 1 map zo goed en zo fun was als Canals en Kharg als goede 2e en die komen uit BF3.

Je lult ook maar wat of niet? Afgelopen weken heb ik Rush, TDM, Domination en Conquest Large gespleeld met verschillende buggers

Is het feit dat buggers zogenaamd alleen maar TDM spelen voor jou meer dan genoeg reden om geen BF4 meer te spelen. Of is TDM voor jou meer dan genoeg reden om geen BF4 meer te spelen en als dat zo is, is dat dan omdat er in BF3 betere TDM maps zaten? 

Dat je 100 keer negatieve punten van BF4 wilt herhalen boeit me niks, vaak heb je nog gelijk ook, maar er zit vaak net een zinnetje, zoals die in de quote teveel, in je posts. 

Er zit wel een kern van waarheid in dat er vooral TDM gespeeld wordt hoor. De enige BuG-server die vaak vol zit is de TDM-server. Persoonljik ben ik ook een beetje uitgekeken op TDM, vandaar dat ik liever op andere servers speel die Conquest Large draaien (op DLC maps)
Oh ja, daar ben ik het ook zeker mee eens. TDM vind ik het minst leuk van allemaal en speel ik liever ook niet. Dan vind ik domination al een stuk beter te pruimen.
Ik weet wel dat bf4 closed source is en geen open source compiz. Ik bedoel meer dat het hele spel en alles eromheen gewoon goed afgesloten moet worden zodat je gewoon helemaal niets meer los kunt laten op de game. Alleen die no recoil en no spread macros blijven lastig te detecteren en zul je altijd last van blijven houden.