Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat een patch heeft dice toch weer uitgebracht [img]images/smileys/no.gif[/img]

Ik weet niet of dit nog iemand heeft maar ik kan geen server meer joinen omdat die steeds vastloopt en crasht ?
 
Even UI.drawfps 1 uit de user.cfg halen Biggrin
Ik heb nog geen crash gehad sinds laatste patch *iM0nk keeps his fingers crossed*

Wel vind ik de uitbreiding tegenvallen en heb ik nog het meeste lol met een goed potje metro waarbij het geen clusterfuck is. Maar eigenlijk nog steeds de voorkeur voor een locker, floodzone, siege of shanghai, zavod en guilian peaks (hoe je het ook schrijven mag).
http://www.gametracker.com/server_info/3....70:25510/

Als we zo eens kijken is dan niet misschien een optie om de server op SA te zetten en de gewone mappen?
want hij draait momenteel stuk minder.
De server is de laatste dagen inderdaad ineens een stuk minder populair, misschien is men alweer op SA uitgekeken? Mixen met Vanilla kan natuurlijk, of gewoon weer op vanilla zetten.

Of de #1 op vanilla en de #2 op de DLC mappen en ook Conquest? Metro Rush 32p Only lijkt me ook wel weer eens leuk!

By the way, je kunt i.p.v. op Gametracker ook gewoon op Bug-Hosting.nl kijken...[img]images/smileys/wink.gif[/img]

 

 
BVK , die optie van vanavond wat je zei is misschien wel een optie [img]images/smileys/oranje.gif[/img]
Server 2 draait dan wel goed maar je kan het eens de kans geven voor : Rush Operation Metro ?
Teminste ik denk als wij dit eens willen proberen het beter is om de server effe om te gooien dan effe met het geld te smijten om een server weer te huren ?
Teminste als ik het begrijp op mijn school kan je beter ( 100 ) Kas mooi bedrag in sparen dan dalijk een negatief Saldo te krijgen.
Ik weet natuurlijk niet of de rest dit iets vind om de 32 slots server naar een andere mode te zetten ?
Ja Ja!! Ik heb hem hoor! Battlepack of the year!
[Image: Ag6cE4w.png]
Jammer dat de 32 server naar rush is gezet, speelde wel iedere avond een paar potjes obliteration en dat liep ook goed na mijn mening.
De server zat altijd vol tot een uur of 11 s avonds.
De mensen die er ook op speelde waren juist blij dat er een leuke obliteration server.

Jammer van deze keuze om de server na rush te zetten.[img]images/smileys/unhappy.gif[/img]
 
Ik weet niet wat de kosten per maand zijn, anders ben ik wel bereid om een server te sponsoren.
(01-03-2014, 12:31)'Fonta' Wrote: [ -> ]Ja Ja!! Ik heb hem hoor! Battlepack of the year!
[Image: Ag6cE4w.png]

 



Haha die had ik gister ook! Ik verbaasde me er ook al over. En daarna had ik nog eentje met 3x 25% troep.

Waarom krijgen wij die zooi eigenlijk nog? Ik bedoel: we zijn toch al levelcap. En we horen ook maar niks over nieuwe ranks of wat dan ook. Maakt me verdrietig.
(01-03-2014, 13:57)'Appie' Wrote: [ -> ]Jammer dat de 32 server naar rush is gezet, speelde wel iedere avond een paar potjes obliteration en dat liep ook goed na mijn mening.
De server zat altijd vol tot een uur of 11 s avonds.
De mensen die er ook op speelde waren juist blij dat er een leuke obliteration server.

Jammer van deze keuze om de server na rush te zetten.[img]images/smileys/unhappy.gif[/img]
 
Ik weet niet wat de kosten per maand zijn, anders ben ik wel bereid om een server te sponsoren.

 


Ik dacht zelf en volgens mij nog een paar andere dat hier nauwelijks door ons gebruik van werd gemaakt.
Maar ik zie dat iemand dit weer voor je heeft aangepast , Obliteration draait er goed op maar Rush deed het zeker ook niet slecht.