Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik denk dat Rice dat niet wist? En ook niet in het laadscherm links onderin heeft zien staan.

We hebben nu wel wat weinig mensen om te bannen overigens, we overwegen dan ook om ook de donerende leden kill en kick rechten te geven. Bannen blijft dan voorlopig nog voorbehouden aan de moderators. Wordt vervolgd.

En wat dat level 10 en noob servers betreft, dat ligt juist omgekeerd. Op die servers mogen geen spelers hoger dan LvL 10 joinen zodat ze gevrijwaard zijn van de ervaren spelers die gehakt van ze maken.

Het verhinderd niet dat ze op de normale servers kunnen aanloggen om het wel tegen "de grote jongens" te proberen... Dat er nu onder die low levels bovenmatig veel cheaters zitten staat daar los van. 
Heb dat filmpje eens bekeken Huh  4:10 schiet die me toch een gast neer die je nooit kunt zien, en wat Rice zegt de makkelijkste schoten raakt die niet.....
Wat me ook opvalt is dat de meeste kills inderdaad een headshot zijn maar ook voor de niet headshots heeft die maar 1 kogel nodig? Dit zou normaal gesproken alleen kunnen met een sniper die random in het level ligt en niet zelf kunt kiezen!
Kom maar door met die rechten en een uitleg hoe ik dit soort galbakken kan kicken. 
Ja moet je na gaan als je al een hele goede speler bent en dan geen wallhack gebruikt, maar gewoon die undetectable hacks die als je binnen een straal van zoveel % bij een poppetje zit, hij automatisch op het poppetje gelockt blijft zitten. Dat valt dan gewoon niet meer op, ook al spectate je iemand. Lijkt het net of het een legit speler is. En ondertussen komen al je kogels wel mooi gewoon aan en heb je niet zo veel last van de slechte netcode wat in BF4 zit. 

Ik denk dat dat soort dingen nog meer gebeuren dan mensen denken. Je ziet dat ook veel bij die speler gebeuren in mijn filmpje. Let er maar eens op. Hij gaat dan vlakbij het poppetje mikken en schiet dan. Dan zie je net even die crosshair wat beter naar het kopje snappen. Valt bijna niet op, maar omdat deze gast gewoon niet zo goed is zie je de snappende beweging gewoon nog gebeuren. Dit soort cheats in handen van hele goede spelers worden gewoon NIET gedetecteerd maar toch hebben ze een voordeel boven anderen. Als je denkt dat headshots teveel opvallen kun je het ook nog laten locken naar een bodyshot. En er zullen vast nog wel hacks zijn die het af en toe afwisselen onder bodyshots en headshots zodat het ook in je stats niet opvalt dat je bijna geen headshots maakt of alleen maar headshots.
(05-03-2015, 01:00)Rice Wrote: [ -> ]Ik ga weer even huilen bij het graf dat 'PC-gaming' en  'shooters op de PC' heet.

Ben je nou niet een beetje aan het overdrijven/over-generaliseren? Sure, in BF4 wemelt het van de cheaters, maar dat betekent nog niet meteen dat dit voor elke multiplayer-PC-game geldt. Daarnaast zijn cheats er altijd al geweest, en ik heb niet echt het gevoel dat het steeds meer wordt als je het totaalplaatje (meerdere games) bekijkt. Toevallig valt het jou nu erg op omdat je BF4 speelt en EA de geweldige campaign genaamd "Game Time" heeft lopen (wat extra veel cheaters aantrekt in BF4)
(05-03-2015, 19:44)yrew Wrote: [ -> ]Kom maar door met die rechten en een uitleg hoe ik dit soort galbakken kan kicken. 

Het spijt me, maar je staat niet in het in aanmerking komende lijstje:

[Image: Reserved%20slots.PNG]

Mocht je er onterecht niet in staan dan hoor ik dat graag en anders weet je vast de weg om er wel in te komen Wink 

Hint: https://www.bug-community.com/lidworden/donatieshop/

Verder moeten we er nog even goed naar kijken, wat gedragsregeltjes opstellen, uitleg maken etc. Het is namelijk voor het eerst dat ook "gewone" leden rechten gaan krijgen in Battlefield.

Ik zal er dit weekend een nieuw topic voor aanmaken in het Battlefield forum deel.

Edit: Wellicht heb je Gmail en dit topic ook niet gezien: https://www.bug-community.com/forum/Thre...l-accounts
Dan moet ik een ronde gemist hebben. Het is in orde gemaakt.