Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Die gast uit dat filmpje van Rice is wel heel erg man. Ik geloof niet dat ik er ooit zelf zo'n eentje ben tegengekomen (maar misschien let ik gewoon niet genoeg op). Op een bepaald moment killt hij gewoon iemand terwijl hij naar het scorebord aan het staren is Puh2
Ik klaag dan misschien vaker over het spel, maar gezien de uren die ik erin heb zitten mag ik toch terug kijken op veel plezierSmile
Ook al draait het niet altijd naar wens met een paar teamgenoten kan je nog gezellig hebben.
Server 3 wordt iedere avond door veel van ons gebruikt dus waarom opzeggen Beuker?
Ik wist niet dat dit altijd al kon, Fonta. Bizar. Die mensen hebben echt geen leven. Waarom doen mensen dit? Ik kan me normaal gesproken aardig goed in anderen verplaatsen, tenminste, ik doe vaak mijn best. Maar ik kan hier oprecht geen enkele andere reden verzinnen dan dat ze dit puur doen om mensen pissed te maken, en ze te laten ragen in de chat. Dat is ook precies de reden waarom ik hem in de chat veel plezier heb gewenst ipv hem helemaal verrot te schelden; ze zijn daar vaak op uit dat jij dat gaat doen. Gun ik ze niet.
(24-02-2015, 17:13)Compizfox Wrote: [ -> ]Die gast uit dat filmpje van Rice is wel heel erg man. Ik geloof niet dat ik er ooit zelf zo'n eentje ben tegengekomen (maar misschien let ik gewoon niet genoeg op). Op een bepaald moment killt hij gewoon iemand terwijl hij naar het scorebord aan het staren is Puh2

Haha, Rice kijkt dan naar het scoreboard Puh2
http://battlelog.battlefield.com/bf4/sol...070847/pc/

Als ik dit mag geloven is hij wel gebant?
Ja hij was enkele minuten later gebanned. Maar goed die kerel maakt gewoon weer een nieuw account aan dus dan bannen doet ook niks. Er worden de laatste tijd veel mensen verbannen maar die mensen maken stuk voor stuk weer nieuwe accounts aan.

Ze moeten die gametime er gewoon uit halen.
Vooral dat laatste! Want als je steeds een nieuwe key moet kopen is zelfs voor de meest fanatieke cheater de lol er snel af.

Ik heb trouwens naar een bepaald persoon maar eens een "brandbrief" verzonden, wacht op antwoord...
Vertel bvk!
Waarschijnlijk een mailtje naar stewie die er verder ook helemaal niets mee kan.
Daarnaast kost het die gasten niets om het spel onder een ander account te spelen want: FREETIME.

Zie ook vanaf hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list...6#43803186
Ja die game time moet gewoon weg. Daar door werk je dit soort ongein alleen maar in de hand. 

Viel ook op: als je rechts boven kijkt zie je ook niet door welk wapen hij de mensen dood maakt, maar daar staat gewoon 'killed'. Op zijn profiel waren wel kills te zien, maar inderdaad bij de stats van de guns zag je inderdaad geen kills. Heel weird. Geen idee wat deze cheat precies doet.