Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
(01-11-2013, 09:36)'iM0nk' Wrote: [ -> ]Toch maar besloten om BF4 te kopen. Nog tips waar ik een key kan kopen en deze vrijwel meteen ontvang?

 

Ik heb zelf goede ervaringen met onlinekeystore.com

 
Ik heb bij onlinekeystore heel vaak problemen met uitchecken. Of dat aan mij ligt weet ik niet, maar fifa14 werd geflagged en ik moest mijn id scannen en opsturen. En premium mocht ik niet eens uitchecken bij ze. Ben uiteindelijk voor g2a gegaan en daar had ik premium na 2.30 minuut binnen.
(01-11-2013, 09:36)'iM0nk' Wrote: [ -> ]Toch maar besloten om BF4 te kopen. Nog tips waar ik een key kan kopen en deze vrijwel meteen ontvang?

 
Ik heb mijn key bij g2play.net weg. 80 euro voor BF4 + premium, wat alleen BF4 is weet ik even niet meer, maar uiteraard goedkoper.

 
Ik hoop dat ik zo tegen het weekend eindelijk eens BF4 kan gaan spelen... Ik heb de game nu al bijna een week hier liggen maar kan er nog niet veel mee aangezien ik geen fatsoenlijke videokaart heb. (M'n HD6950 is stukgegaan en zit momenteel in RMA-traject, HD7970 die ik tweedehands heb gekocht daarna is defect gebleken...)

Ik heb bij mijn preorder van BF4 een Air Vehicle shortcut-code gekregen. Iemand die 'm wil hebben? Ik wil hem zelf niet gebruiken, omdat ik het hele idee van een shortcut lame vind.

 
Die shortcut is voor bf3 denk ik?
Is ergens ook wel lame. In bf4 inlokken halen gaat snel genoeg volgens mij. Puh2
Nope, voor Battlefield 4.

Ik snap persoonlijk de lol van een shortcut niet. Het is juist leuk om dingen te unlocken. Als je alles in 1x unlockt, is er toch niets meer aan?
Nee, lijkt mij ook niet.
Tja, wat is die 'air vehicle' dan? Confused Je hebt in principe toch al toegang tot alle middelen, behalve eventuele extra unlocks? Confused

EDIT:
Even gezocht op Google: zijn het niet gewoon speciale dogtags?

EDIT2:
Fonta kon nog wel eens gelijk hebben, ook volgens http://forums.digitalwarfare247.com/topi...t-kit-ps3/ is het een code voor álle unlocks in BF3.
 

 
Ik zie het al, Bol.com zal een foutje hebben gemaakt in de email. In de email stond namelijk dat het unlocks waren voor BF4, maar als ik hem probeer te activeren op Origin zie ik dat het inderdaad toch een shortcut voor alle air vehicles in BF3 is.

Dus niet álle unlocks, wel alle Air unlocks Wink
Oh DICE, please fix toch eens die FoV-slider in de campaign zodat ik die kan spelen zonder binnen 5 minuten te moeten kotsen.