Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Rice, ik heb anders overal 60 fps in de nieuwe mappen, en het draait prima. VSync aan en een enkele 6970(eigenlijk een 6950). Ook geen last van crashes.
Ik ben verwend buttcracker. 60 frames is voor mij niet voldoende. Ik moet minimaal 144 frames hebben ivm 144hz scherm. En ja: dit scheelt veel. Als ik mijn monitor op 60hz zet maak ik lang zoveel sniper-headshots niet Smile Met nieuwe monitor laatst een potje team-dm met sniper: 44 kills waarvan 30 headshots waren.
Als ik Vsync aan zet heb ik het idee dat het allemaal een beetje langzaam loopt. Daarnaast lijkt het er ook op dat mijn muis minder soepel is dan voor de uitbreiding. Heb inmiddels de in vehicle sensitivity op 91 % staan en mag van mij nog hoger.
Vsync zorgt inderdaad voor input lag, bij mij wel in ieder geval, en zo te zien bij im0nk ook.

Maaruh vehicle sensitivity op 91%??? Holy shit! Hoe laag heb jij je dpi dan wel niet staan?
Dan ga je toch met een kleine tik tegen de muis naar de andere kant met de tank [img]images/smileys/lol.gif[/img]
Of je dpi staat inderdaad heel erg laag wat me ook niet lekker lijkt spelen gezien als je loopt je snel moet kunnen bewegen voor iemand onder vuur te nemen.
Mocht ik vanavond tijd hebben dan zal ik eens het één en ander opnieuw configureren. Ook mijn muis!

DPI Geen idee.... heb je dat als er een balletje in je muis zit ? :p
Nee , dan heb je geen DPi bij mijn weten !
Dat verklaart ook je sensivity bij de settings gezien je muis uit het jaar 1800 komt [img]images/smileys/bonk.gif[/img]
Meeste nieuwe muizen hebben een laser en kan je instellen de snelheid van je muis , zo heeft de Rat 7 4 standen van dpi wat erg handig is vind ik tijdens een potje.
verhicle zet ik hem stuk sneller om te draaien dan als ik loop. ( dat is ieder zijn eigen ding hoe snel die beste is )
 
De [img]images/smileys/puh2.gif[/img] was er bewust neergezet!

Ik heb wel een optische muis van steelseries volgens mij en ook een knop voor DPI. Maar daar moet ik dus nog het één en ander mee doen denk ik.

Toch bedankt voor het meedenken.
Rond de 18 a 1900 is een mooie dpi Smile
Gisteren en vandaag tot de conclusie gekomen als je een goedkope muis hebt kan je niks met het spel [img]images/smileys/no.gif[/img]
Hopenlijk krijg ik snel me madcatz Rat 7 weer terug want het is rampzalig hoe slecht die muis reageert en zeker tegen de buggers hier [img]images/smileys/bonk.gif[/img]