Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Van mij mogen ze snel weer patchen!!!!!!!!
Belachelijk dat er nu al 3 maanden een bug inzit dat je overal voor moet springen anders blijf je haken Eerie 
Heb de laatste tijd ook weer veel last van rubberbanding op de servers terwijl me ping netjes laag is, ook is de bug van reloaden er weer.... dan heb je reload gedaan en na 4 kogels is alles leeg Facepalm  Ook kloppen de animaties van het knifen voor geen meter, en heb je weer de behind a wall dead.
Al met al ben ik blij als de beta van Hardline komt, dit hangt voor mij toch af of ik hem pre-order.
Ik ga er vooralsnog van uit dat je met hardline min of meer dezelfde problemen gaat zien.
(20-01-2015, 15:23)Rice Wrote: [ -> ]Het is denk ik een kwestie van smaak ook. Voor mij heeft het geen meerwaarde. Je ziet er namelijk niet echt veel meer mee. Ja misschien aan de zijkanten, maar alles waar je je op wilt focussen is toch op het midden van je scherm. Al het andere doet niet ter zake.
Ja als je loopt te snipen/campen misschien Wink Volgens mij heeft het echt wel meerwaarde dat je meer om het heen ziet. Situational awareness enzo.

(20-01-2015, 15:23)Rice Wrote: [ -> ]Daarnaast krijg je het gevoel dat de poppetjes verder weg staan en dus kleiner worden. Dus een minder groot oppervlak om op te mikken. 
Dat klopt Smile

Tuurlijk moet je je FoV niet té hoog zetten, maar hoe hoog hij moet staan is gewoon afhankelijk van de grootte van je scherm en je afstand tot je scherm. Vandaar dat slechte console ports altijd zo'n lage FoV hebben: die zijn gemaakt om te spelen op een scherm dat 5 meter van je vandaan staat.
(20-01-2015, 14:35)Bartbaric Wrote: [ -> ]Hier nog wat tips voor instellingen als je daar nog zin in hebt  Puh2. Vooral de FoV niet te hoog zetten schijnbaar, dan geeft ie de recoil van de gun niet goed weer.
Over unparking cores, user.cfg commands zijn de meningen verschillend, maar ieder zijn ding.

https://www.youtube.com/watch?v=iqqMjvMguFg

Ook kwam ik laatst nog een cheater tegen op een BuG server. Helaas deed mijn Shadowplay het toen niet goed en een fimpje van 20 min. speelde die in 3 sec af. Op de map Siege of Shanghai, met de lift omhoog en dan 90 graden naar rechts draait wanneer je uit de lift stapt. Dan zie je van die verhogingen op het dak en daar sprong hij gewoon op. Naar mijn weten kun je daar helemaal niet komen. Ik ging op een gegeven moment in zijn squad en zo kon ik hem volgen in het spawn screen toen ik dood was. 
Ook meen ik dat ik hem van onderen op straat rechtstreeks op het dak zag springen/teleporteren. Aan zijn stats zul je dus niet direct iets vreemd vinden, maar zijn k\d is echt hoog terwijl zijn accuracy niets bijzonder is. 
**edit** zo'n potje dus: http://battlelog.battlefield.com/bf4/bat...362177390/

Ik heb daarna ook nog mijn nvidia drivers ge-update en Shadowplay deed het daarna weer. Ik joinde als spectator, maar ik kon hem niet meer betrappen op de mappen die daarna kwamen.

Gaat om deze gast en als je kijkt op metabans dan is zijn reputatie niet echt echt positief te noemen.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/777CHE777/

De maker van dat filmpje heeft veel settings gelijk aan die van mij staan.
Bij mij staat echter de mesh quality en texture filtering op ultra.
Ook klinkt war tapes heel logisch wat hij zegt over het volume van kleinere gebeurtenissen. Voor mij is war tapes echter een overkill aan geluid,
het is dan echt geen moment stil in de game, maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.

Er zijn op dit moment nogal wat cheaters met de jump/teleport/esp/aimbot hack.
Op de official servers valt er weinig aan te doen behalve reporten.
Daarentegen op de 76th ESL server streamen we ook bf4db wat nogal wat cheaters van de server tegenhoud, en ook de cheatdetector plugin in procon die onmogelijke stats van hs/k ratios en accuracys banned helpt mee.
Die personen worden door mij ook allemaal gerapporteerd op bf4db.com.
Quote:Bij mij staat echter de mesh quality en texture filtering op ultra.
In de reacties kun je lezen dat hij dat niet doet, omdat in close combat je daar niets aan hebt en er op low bepaalde cover niet wordt gerenderd en je zo door obstakels kunt kijken/schieten. Ik weet niet of dit echt zo is...

Quote:Ook klinkt war tapes heel logisch wat hij zegt over het volume van kleinere gebeurtenissen. Voor mij is war tapes echter een overkill aan geluid,
het is dan echt geen moment stil in de game, maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.

Ik wordt van war tapes helemaal gestoord...wat een tyfus herrie is het dan constant zeg  Pukey. Explosies en sniper schoten galmen 5 seconden na. Ik heb het snel uitgezet.
Quote:Daarentegen op de 76th ESL server streamen we ook bf4db wat nogal wat cheaters van de server tegenhoud, en ook de cheatdetector plugin in procon die onmogelijke stats van hs/k ratios en accuracys banned helpt mee.
Hij zat inderdaad op de TDM server van BuG.

Quote:Die personen worden door mij ook allemaal gerapporteerd op bf4db.com.
Ik heb hem ingame gerapporreerd, is deze beter dan ingame of op metabans? Komt het niet op dezelfde hoop terecht allemaal?
(21-01-2015, 07:11)Fonta Wrote: [ -> ]Ook klinkt war tapes heel logisch wat hij zegt over het volume van kleinere gebeurtenissen. Voor mij is war tapes echter een overkill aan geluid,
het is dan echt geen moment stil in de game, maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.

War Tapes klinkt wel heel mooi, maar als je maar een klein beetje competitief wilt spelen is het nutteloos omdat met War Tapes geluiden erg veel echoën. Je kunt niet meer horen of iemand 2 meter achter je loopt/schiet/schreeuwt omdat het overstemd wordt door de explosies van een kilometer verderop.

Maar het klinkt wel vet. Je moet voor de grap maar eens een tank ingaan, geluid op War Tapes zetten en over je speakers afspelen (ipv over je headset). Dat klinkt echt machtig Puh2

Dit was trouwens in BFBC2 ook al precies zo.
Het klinkt inderdaad geweldig. Maar het is eigenlijk 2 much voor op je headset.

Gewoon op battlelog rapporteren en als je een filmpje hebt en op youtube zet kan degene gerapporteerd worden op bf4db.com.
Ik weet namelijk niet of het daar voldoende is om zomaar te roepen dat iemand op daken en dergelijk kon springen.
Wat gaan we nu eigenlijk doen met server 1? Vanavond zaten er zowaar spelers op (van ons) en er was, helaas, ook een cheater aanwezig.
Deze heeft meerdere rondes op de server gezeten en daardoor de gameplay van een boel spelers verziekt. Ook misbruikt hij een bug, waardoor hij veel accounts kan aanmaken met behulp van GameTime, hem bannen kan, maar dan maakt hij alsnog een nieuw account aan met GameTime.

Ik weet dat het gevecht tegen cheaters altijd een kat en muis spel is geweest en altijd zal blijven, maar ik blijf ook van mening, dat je - ook al is een server official - gewoon spelers op zijn minst moet kunnen kicken en verbannen van de server. Nu server #1 official is zijn die mogelijkheden er niet, terwijl men wél om kicks en bans vraagt.
Ik vind ook, dat we een server moeten hebben omdat we erop kunnen doen wat wij willen, niet omdat hij dan tenminste wél gevuld is.
Als we om die reden een 64p server hebben en er vervolgens niets mee doen, is het gewoon zonde van het geld, zoals al eerder aangegeven door o.a. Fonta, geloof ik.

Ik ben dus van mening, om de server van official af te halen en op ranked te zetten.
Als de server dan ook (te) impopulair blijkt, lijkt het mij het verstandigste om uiteindelijk server #1 op te zeggen.

Komt nog eens bij, dat dit jaar ook Battlefield: Hardline op de markt komt, we moeten dus wel weer even kijken wat we daarmee willen doen.
Willen we de huidige BF4 server(s) behouden, willen we liever enkel Hardline servers, noem het maar op.
Ik ben het met je eens hoor, Chaos.

Ik heb het er volgens mij al eens eerder of gehad, maar als je een server of Official zet zijn meteen al je 'voordelen' van een eigen server weg. Je kunt gewoon niet meer adminnen. Dan kun je net zo goed de server gewoon wegdoen en op iemand anders' Official server gaan spelen...
De server was wat mij betreft allang geleden opgezegd. Het is inderdaad heel erg vervelend om een server te moeten draaien op official om hem gevuld te krijgen maar vervolgens niet met de cheaters kunt, want ook partijen zoals pbbans en ggc kunnen niet kicken.