Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tja, hij kon niet gekicked worden.... Iemand van BUG ging server in, kondigde aan dat hij server opnieuw gaat starten en op ranked zetten. Daarna gingen onder andere ik erin (zat in BUG tdm server) om het weer vol te krijgen. Ook zaten we ineens in een populaire stream, iemand merkte dat op.
Onvoorstelbaar... IMHO... Een server restart omdat iemand zit te huiliebuilie doen in de chat...
(06-03-2015, 15:12)Fonta Wrote: [ -> ]Wut???? Een server herstart omdat er iemand in de chat aan het spammen/schelden is???? Grapje toch?

(06-03-2015, 15:56)Fonta Wrote: [ -> ]Onvoorstelbaar... IMHO... Een server restart omdat iemand zit te huiliebuilie doen in de chat...

Je snapt het niet: Hij bleef maar mensen uitschelden en vervolgens gingen veel weg.
Maar om dan een server herstart te doen... Vind ik toch wel heel erg ver gaan. En nee, dat snap ik inderdaad niet.
Het zat iets anders in elkaar... Wink

De server draaide op dat moment nog op Official waardoor we niets tegen die gast konden doen. Dus is er door Chaos een yell gegeven dat de server ging rebooten naar Ranked modus met het verzoek om weer terug te komen na de reboot.

En ik zat tegelijkertijd klaar om op het "rebootknopje" te klikken na het plaatsen van de Yell. Werkte perfect, er kwamen veel spelers direct weer terug en die gast was weg. Tot grote spijt van Gert-Jan_Oss die die gast met genoegen gekicked zou hebben als die weer terugkwam.

Wat betreft die kill-kick rechten, dat gaan we inderdaad goed bekijken om badmins te voorkomen! Maar feit blijft dat we nu maar 5 leden hebben met rechten en dat vind ik zelf dus te weinig.
5 is wat weinig inderdaad. Alle betalende leden misschien wat veel. Ik hoef ze niet perse, het belangrijkste is dat er gekicked kan worden wanneer dat echt nodig is.
Yell werkt niet op een official server.
Sure? Want dan weet ik niet wat CptChaos dan wél gedaan heeft, maar het werkte. Bericht versturen, wachten tot de ronde afliep en rebooten. Daarna liep de server vrijwel gelijk weer vol, maar dan op Ranked.
Yep, 100% sure. Of hij heeft say gebruikt door te melden in de chat of mensen hebben simpelweg op reconnect gedrukt.
Tipje* Zo'n reboot via het i3d paneel is trouwens ook niet instant, het commando admin.shutDown in de console via procon wel.
Klopt, dat gaat niet instant, maar pas nadat de ronde is afgelopen. Wel zo netjes voor de spelers en in dit geval kwam het goed uit.