Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
120hz zou geen weergave achterstand mogen weergeven, ook niet op een 60hz scherm. Wat gebeurt er precies dan? Want het is enkel méér informatie die je krijgt, wat altijd beter is. Of je nu op een 120hz, 144hz of op een 60hz scherm speelt.

Een hogere tickrate zorgt er alleen voor dat je meer informatie hebt van de verschillende spelers in het veld. Dus de positie wordt veel beter bepaald van waar een speler op dat moment zit. Dat heeft niks met een vernieuwingsfrequentie van wat je ziet te maken. Meer met de locatie waar de models zich bevinden. 120hz kan prima op een 60hz monitor. Ze hadden het niet de benaming hz moeten geven voor de tickrate, dat maakt het verwarrend.
Dat maakt het het ook inderdaad, maar er is wel een verband met de hoeveelheid fps waarop je speelt.
Ook heb je een waarschuwing in je beeld staan als de server een hogere tickrate heeft dan de fps of Hz waarop jij speelt.
(28-10-2015, 16:32)Fonta Wrote: [ -> ]Dat maakt het het ook inderdaad, maar er is wel een verband met de hoeveelheid fps waarop je speelt.
Ook heb je een waarschuwing in je beeld staan als de server een hogere tickrate heeft dan de fps of Hz waarop jij speelt.

Maar dat vormt op zich geen probleem toch? Sure, een tickrate hoger dan je framerate heeft misschien weinig meerwaarde, maar het zou geen nadelen moeten opleveren lijkt me. In Counter-Strike is het gebruikelijk dat competitieve servers een tickrate van 100 Hz hebben.

Die nieuwe map is trouwens erg leuk, zeker in een tank!

http://battlelog.battlefield.com/bf4/bat...247329816/

Zonet had ik een kleinschalig potje, 7v7 of zo. Zat bijna de hele ronde in een tank, heb een 20 killstreak gehaald Biggrin Op een bepaald moment dacht ik zelfs even dat ik de hele ronde in leven kon blijven, maar dat is net niet helemaal gelukt.
Relaaaa heeft een nieuw filmpje gemaakt.
Dikke reclame voor onze server Biggrin

https://www.youtube.com/watch?v=NsR_Hz3g7JI
Ik had nog nooit van die gast gehoord, maar jezus wat is die snel zeg! Mooie reclame voor onze server inderdaad, heeft die wel een reserved slot mee verdiend lijkt me Smile
Dat schiet totaal niet op om hem op de reserved slots list te zetten.
Hij wisselt per dag van naam ^^
Mooi filmpje! en hij heeft helemaal gelijk. Beetje noobs pwnen is af en toe wel leuk maar je wilt vooral je game blijven improven. Een van de redenen waarom ik ook niet echt meer rage zoals ik jaren terug wel deed. 'Jaaa hoor, HOE KAN DAT!' en dat soort shit. Heeft echt 0,0 zin en je hebt alleen jezelf er maar mee. Gewoon door gaan. FOKUS MY FRIEND!
Dat deuntje...heerlijk om weer te horen. De nostalgie  Yes

Ben ook hier weer erg benieuwd naar.
Ik ben na een afwezigheid van een behoorlijke tijd (1 jaar ?!) ook maar weer eens Battlefield 4 gaan spelen. Toch flink verbeterd en zeker weer eens leuk om te spelen naast dat competetieve gezeik van CS:GO Biggrin