Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Daar heb ik toch niets aan met mijn HD6970 en voldoende CPU kracht, Mantle aangaande.... Dus ik wacht wel op de official WHQL driver, als die tenminste verbetering meebrengt, heb BF4 nu net eindelijk eens "stabiel" draaien sinds de laatste patch.
 
voor mijn 2x HD7850OC setup werkt het wel Smile 9 a 10% performance increase zodra ik mantle aangooi in bf4 [img]images/smileys/pompom.gif[/img]
Jup het werkt alleen met Graphics Core Next, dus Southern Islands, Vulcanic Islands en een paar APU's.

Het werkt bij mijn HD7970 dus ook, maar merk nog bijna geen peformance increase. Heb juist wel wat extra stuttering lijkt het.
terugschakellen van mantle naar DX11 ingame verhielp bij mij een deel van de crashes en ik kon weer streamen.
Het zit er dan eindelijk aan te komen Second Aussalt [img]images/smileys/oranje.gif[/img]
Zo'n vermoeden heb ik dan want als je premium battlepack opent zitten er dog tags in van de maps van Second Aussalt [img]images/smileys/puh2.gif[/img]
18 februari schijnt de release date te zijn. Dus dat duurt nog wel even.
Het is weer eens allemaal DICE's schuld,



nee serieus, erg interessant filmpje.
Ik heb bovenstaande filmpje tot 07:00 gekeken, maar zo ervaar ik het dus totaal niet. Misschien moet hij zijn network smoothing wat omhoog zetten, heeft bij mij enorm geholpen.
Ik heb op dit moment de network smoothing helemaal op 0 staan. Ik had het idee dat dit het beste was. Niet dus volgens jou?
Ik ervaar het ook niet echt constant zo, maar ik denk wel dat je dit soort dingen niet meer opvallen als je het na een tijdje gewend bent. Ik kan me voorstellen dat het wel ineens weer begint op te vallen als je ook een andere, 'robuustere' shooter zoals CS:GO speelt. Maar als je deze grappen in slow-motion/frame-voor-frame gaat bekijken zoals in het filmpje, is het toch wel erg evident.
Dit filmpje acht ik ook veel geloofwaardiger dan dat filmpje dat hier laatst nog langskwam, van zo'n gast die het testte in spectator mode, waar de delay vele malen groter was. Ik denk toch dat er in de spectator mode op de één of andere manier meer delay zit dan anders. Misschien wel met opzet.

En inderdaad Rice, ik meen een keer van een developer gelezen te hebben dat je de network smoothing zo laag mogelijk moet zetten. Dat wil zeggen, dus alleen hoger zetten als je Belgeninternet hebt oid (Puh2) en het gaat stutteren door packet loss.

Als ik dan toch bezig ben met het dumpen van BF4-gerelateerde filmpjes:

IMO handige carbine guide van Badger. (Nee, dit keer een serieuze en geen satirische MLG PRO M98 BALLER TUTORIAL Puh2)