Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Welkom! Zeker, we hebben hier wel eens potjes dan gaat het er behoorlijk fanatiek aan toe, maar over het algemeen spelen we toch voor de fun, en het is niet erg als je nog niet zo goed bent op de PC. Wel geinig want ik heb een tijdje terug een PS4 gekocht. En dat terwijl ik dus een hardcore PC gamer ben. Na een paar weken heel hard oefenen gaat het al een stuk beter, maar zo goed als ik op de PC kan mikken dat lukt me nog niet Smile
5 dingen die ik vandaag heb geleerd:

1. Meer dan 30 frames is hemels
2. Eerst mikken, bijstellen, dan schieten.
3. OMG het kan druk zijn.
4. 1080p is 1080p.
5. Fonta is te goed.

Heb eindelijk ook een manier gevonden om mijn mapje en ammo count te centreren. Hoef ik daardoor niet veel afstand af te leggen met mijn oog.

Moet zo snel mogelijk de Ammo en Medic box, AEK, RPK, MG4, C4, Claymore, JNG-90 en voor de rest alle Russische wapens vrijspelen.
Fonta werkt voor dice dus heeft altijd unlimited ammo en health. Als hij dood gaat komt het door een nade die via de muur terug komt waarmee hij zichzelf killed. Nee hoor, het is een goede speler Smile

Welkom overigens!
Hahahahaha Biggrin Dankjewel voor de hartelijk lach!
Ik ben ook maar zo goed als dat het team is.
Nog 1,5 dag en dan is het de grote dag voor EA!!!!
Gaan ze eindelijk de goeie kant op of krijgen ze het voor elkaar om het spel nog slechter te maken?

Net weer paar potjes gedaan en het was weer eens waardeloos No
Magazijn + impact op zijn body geen schade en dan die rubberbanding opeens erbij heeft die mij wel.....
Er zijn wel servers zonder rubberbanding toch? Die hebben wel alle andere "fijne"  eigenschappen maar rubberbanding heb ik niet altijd. 
De BuG servers zijn op dit moment ook zonder rubberbanding. Hier heb ik helaas wel Procon voor uit moeten zetten.
Op de een of andere manier zorgde deze dat er elke 1,5 minuut een hapering was.
Ook zonder dat er ook maar 1 plugin aan staat is dit zo.
JEEEEEJJJJJ
[Image: dgu98xn.png]
Gisteren was het eindelijk gezellig. Eerste indruk was dat jullie te serieus waren, gelukkig blijkt daar niets van waar te zijn \o/
Dat verschilt hier enorm ervan Pompom
De ene keer zijn we serieus en hoe meer de avond vordert hoe lachwekkender het wordSmile