Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
DICE is vergeten om de nieuwe map bij iedereen toe te voegen.
Die moet je zodoende zelf even halen uit de Origin store.
Zoek op "Night Operations".
Ik zal het spel vanavond ook weer eens opstarten!

https://www.youtube.com/watch?v=oAmIhahW8WU
https://imgur.com/a/eC2Mb

Laatste screenshots van de aankomende Jungle-map in 5k. Do want!
Wauw dat ziet er echt fantastisch uit zeg. Ik kan niet wachten tot we die kunnen spelen.
Mooie screenshots, jungle spreekt me altijd wel aan Smile
In call of duty black ops was de jungle map ook me favoriet, gewoon die bomen en schaduwen zijn vaak indrukwekkend gemaakt.
Die map kan je nu al spelen als je wilt op CTE. Biggrin
Ja ik weet het, heb het early on al eens even gespeeld. Moet binnenkort echt een nieuwe PC kopen, heb nu te weinig ruimte op mijn SSD. Al die games vreten ruimte. Sommigen heb ik op een normale HDD die niet zo snel is, zoals bijvoorbeeld CS:GO en CTE. Duurt me te lang om maps te laden nu op dat ding. Als ik een nieuwe PC koop ga ik gewoon voor minimaal 500gb ruimte op ssd's in raid 0.
Mooie map om te spelen, met extra dark setting. Jammer wel dat je niets tegen IRNV of FLIR kan doen, naast wat keren met een laserpointer pesten of een flare op de grond leggen.

Als ze in BF4 nou ook die kleding hadden als in BF3 waarmee je jezelf iets minder makkelijker zichbaar kon maken met IRNV, dan was er mss nog iets aan.

Vervelendste is ook dat die FLIR niet iets is wat je echt vrij kunt spelen met XX kills. Je moet hopen dat het in een battlepack van je wapen zit, welke dan mss nog wel om de 60 of 90 kills kunnen komen...
Big crash on BuG server 1, me grafiekje kon de lijnen niet bijhouden zo hoog was de latency en packet loss!
Was geen crash, was waarschijnlijk weer een ddos. Iemand vind de server niet zo leuk oid en vind het nodig om hem regelmatig te ddos-en.
Na enkele minuten kan je dan de server weer joinen.
Door het commando !uptime in de chat te typen kan je zien hoelang de server up is, en dus ook of de server herstart is of een crash heeft gehad.