Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik begrijp niet helemaal waarom deze discussie nu hier in dit topic naar voren komt en niet in de BF4 Serverroom, maar goed. In de BF4 Serverroom staat dit topic:

https://www.bug-community.com/forum/Thre...p-Official

Met daarin als 2e post een reactie van Chaos:

Quote:31-12-2013, 16:01

Gelukkig kunnen de stats nog gewoon bijgehouden worden.
Ik heb zelf overigens volgens mij nog nooit op een 'official' server gespeeld, maar lijkt me niet dat het qua gameplay uiteindelijk zoveel zal verschillen.
Het voordeel voor Miss BuG... Tja, leuk voor haar (en jou denk ik dan [Image: puh2.gif]), maar niet veel mensen zijn daarbij gebaat, enkel jij en zij denk ik. [Image: wink.gif]

Mij maakt het dus niet uit, als ik al BF4 speel, join ik toch bij degenen waar ik graag mee samenspeel, ongeacht waar zij zitten.
Als op deze manier de servers wél gebruikt worden, zie ik het probleem niet.

Met andere woorden, de servers draaien al een jaar op Official, beetje vreemd om daar nu ineens bezwaar tegen te maken... De keuze is destijds bewust gemaakt met volle instemming van de leden, waarom moet het nu ineens anders?

Als we de servers terug willen zetten naar Ranked kan dat natuurlijk, maar dan moet dat óók gelden voor de #3, want daar zullen ook cheaters op zitten. En wie gaat er politieagentje spelen om 24/7 al die ban verzoeken na te kijken en uit te voeren?

Niemand denk ik en dat is precies de reden dat ze op Official draaien! 
De pleuris wat worden er een boel cheaters verbannen de laatste dagen. Vandaag ook weer een cheater op de BuG server. Torenhoog springen en alles en iedereen one shotten. Het mooie is dat ik er een filmpje van heb, maar dat maakt niet uit. We kunnen die guys blijven reporten, ze kunnen hun ID veranderen en dus steeds nieuwe accounts maken en gewoon weer doorgaan met die onzin. Onder andere die cheat ongein is wel een van de redenen waarom ik de laatste tijd steeds minder plezier krijg om op de PC te gamen. Wat een triest soepzooitje is het toch. En nu wil ik niet roepen dat iedereen een cheater is, zeker niet, maar je bent continue argwanend. En er lopen ook zat met undetectable zooi rond. Jammer allemaal.
(01-02-2015, 13:57)bvk Wrote: [ -> ]Met andere woorden, de servers draaien al een jaar op Official, beetje vreemd om daar nu ineens bezwaar tegen te maken... De keuze is destijds bewust gemaakt met volle instemming van de leden, waarom moet het nu ineens anders?
Volgens mij is er altijd wel kritiek op geweest. De mening die ik nu heb heb ik altijd wel gehad, maar het tegenargument was dat de server niet vol zou raken als hij niet op Official zou staan. We hebben dat nu een tijdje bekeken en volgens mij valt er wel te concluderen dat het allemaal niet zo'n verschil maakt. Of zie ik dat verkeerd?

Quote:Als we de servers terug willen zetten naar Ranked kan dat natuurlijk, maar dan moet dat óók gelden voor de #3, want daar zullen ook cheaters op zitten. En wie gaat er politieagentje spelen om 24/7 al die ban verzoeken na te kijken en uit te voeren?

Niemand denk ik en dat is precies de reden dat ze op Official draaien! 
Het is niet meteen per se nodig dat er 24/7 een admin aanwezig is. Het is al heel fijn dat als wij er met een aantal BuG'ers op spelen, we mensen kunnen kicken/bannen als dat nodig is.

Overigens moet ik wel toegeven dat ik de laatste tijd niet echt op de BuG-servers speel omdat ik liever Conquest Large of Rush doe op DLC-maps (die ik nauwelijks nog heb gespeeld). BuG #1 heeft geen DLC-maps in de roulatie, en in Deathmatch heb ik eerlijk gezegd helemaal geen zin Smile
Ik zou ook graag tenminste wat DLC mappen willen zien. Heb tevergeefs gezocht naar Domination op DLC mappen. Rush kan ik wel vinden, echter is het minder leuk als je alleen ingaat.
Ik zeg gewoon alle server opzeggen en gewoon geen BF4 meer spelen omdat echt alles aan die game waardeloos is.
Ik heb bijv. nog steeds geen update gezien van 100% health bug of die heb ik dan gemist en eigenlijk is in elke ronde wat je ook speelt na 2 minuten al duidelijk of je geraped word of je het andere team raped in bijna alle gamemodus.
Alle DLC zijn eigenlijk ook een grote teleurstelling geweest kun je achteraf wel zeggen gezien die hoeveelheid speler die itt. tot BF3 weer BF4 ging spelen of zelfs stopte met spelen omdat de DLC niets nieuws bracht.
BFH daarin tegen heeft mij nog een beetje hoop gegeven dat het nog niet gedaan is met de Battlefield serie al wacht ik wel af welke leden hier ook BFH gaan kopen omdat ik wel samen wil spelen.
Verder is er eigenlijk maar 1 game waar ik het meest van verwacht dit jaar en dat is Battlefront en ik hoop echt dat die game het vertrouwen in DICE weer hersteld.
Voordeel van DLC content is ook dat er iets minder cheaters rondlopen volgens mij.
"omdat echt alles aan die game waardeloos is."
LOL
Inderaad Fonta.

Dan speel je het toch lekker niet? Puh2 Ik vind het best wel vermakelijk, maar ben een beetje uitgespeeld op dat Team Deathmatch op de oude maps.

Ik speel de laatste tijd veel op deze server: http://battlelog.battlefield.com/bf4/ser...LES-Noobs/

Die map (Silk Road) is echt geweldig Puh2 Beide teams hebben een shitload aan tanks, echt geweldig om met je Javelin over die zandduinen te lopen terwijl vanaf alle kanten de shells om je oren vliegen Puh2
Ik ben nog lang niet klaar met BF4. Het blijft een leuke game. Vermaak me er ook nog prima mee, alleen de ene keer wat meer ergernissen dan de andere keer. Ik hoop nog maar één keer met heel mijn hart dat die winter patch nog wat goede dingen gaat doen voor de game. Al heb ik mijn twijfels. Voor de geinteresseerden hier alsnog het filmpje van die vercrackte cheater:

https://www.youtube.com/watch?v=a2xIq-VXRiQ

Het was weer eens raak. De laatste tijd zie je echt een shitload aan Fairfight-bans langs komen. En dat is mooi. Maar helaas is er dus nu schijnbaar ook een mogelijkheid om eindeloos Battlefield 4 accounts aan te kunnen maken zodat als ze verbannen worden gewoon weer verder kunnen gaan.

Wat deze mensen hier leuk aan vinden weet ik echt niet. Ik word onderhand ook een beetje moe van me zelf dat ik steeds roep dat ik door dit soort dingen liever op de console speel, maar feit is wel dat schijnbaar een open platform -wat de  PC dus is- eigenlijk niet meer kan tegenwoordig. En dat is pijnlijk want ik blijf een PC-gamer in hart en nieren. Je blijft mensen houden die het niet kunnen laten om gewoon anderen te irriteren en op een niet eerlijke manier de potjes willen winnen.

Voorbeeld in het filmpje is wel heel duidelijk, en als je dit soort mensen ziet dan ga je natuurlijk gewoon de server uit. Maar er zijn ook tal van mensen die minder opvallende cheats gebruiken en gewoon net doen alsof ze gewoon heel goed zijn maar ondertussen je aan alle kanten belazeren.
Dat kon altijd al. Je maakt gewoon een nieuw origin account aan met een nieuw mail adres. Dat is niet opeens zo.
Wel een echte held deze kerel zeg:

[Image: hmk1eOp.png]