Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lol hoezo specifiek GWar? Puh2
(03-03-2015, 09:54)TheLastOttoman Wrote: [ -> ]Ik wil graag beter worden dan GWar. Ik doe mijn best om bewust te zijn van mijn omgeving en heb recoil wel goed onder de knie. Probleem is dat ik alsmaar eindig op een lagere plek dan GWar. Graag als het kan tips en trucs. Tnx.

Hacks en vergeet ze niet wekelijks te updaten.
Hatsetats we hadden weer een cheater te pakken! Op de BuG #3 TeamDM. Maar uiteraard zitten ze ook op andere servers. Deze was wel grappig; hij deed echt zijn best om het af en toe een beetje te verbloemen dat hij een cheater was. Ga er maar vanuit dat als je denkt dat iemand een cheater is, omdat hij je bizar hard neer haalt, diegene dat vaak ook is. Deze kerel viel me namelijk al op in een potje locker. Battlereport bekeken, hij had geloof ik 38 kills waarvan 30 headshots. Sorry, kun je nog zo pro zijn, maar dat kan gewoon echt niet. Tijd voor een filmpje dus! Daarbij kunnen we dus wel zeggen trouwens dat 'de anti-cheat measures' die DICE in deze nieuwe patch gestopt heeft echt geen kont geholpen hebben Emo Ik ga weer even huilen bij het graf dat 'PC-gaming' en  'shooters op de PC' heet.

Enjoy voor de mensen die niet zo goed weten wat cheats zijn op de PC en hoe makkelijk het tegenwoordig is en vooral als je een goeie hacker wordt (lees het goed kunnen verbloemen van je hacks) wat je allemaal kunt doen. 


https://www.youtube.com/watch?v=BtGvxkVexRo
Lol
Die Haxor met z'n bipod
Ok, mensen moeten ophouden met cheaters 'hackers' te noemen. Zij hebben niks gehacked, zijn niet daar te slim voor. Ze gebruiken hacks, gemaakt door anderen. Hacken gebeurde in de jaren '90, waar een persoon bestanden ging editen van een spel om zo zichzelf makkelijker te maken. Als ik destijds een code indrukte op mijn PSOne voor Crash Bandicoot, ben ik dan een hacker?
Dan ben je een cheater want dan gebruik je een cheatcode in plaats van een hack om mee te hacken. Hacken is gewoon wat je op dat moment doet. Je hackt met je hacks in de game. LOL. In die zin stond heel vaak 'hack'.

Maar goed. Ik realiseerde mij gister ineens dat deze gast level 11 was. Zou hij zich daarom zo voorbeeldig hebben gedragen dat hij eerst op de noob-servers uit kwam of zo? En daarna pas op de echte servers mee mocht draaien? In dat geval heeft DICE toch wel iets leuks gedaan; ze hebben noob-servers gemaakt waar je tot level 10 in zit en daarna mag je pas met de rest mee doen. Eigenlijk bedoeld voor de noobs om tegen mensen te schieten die het spelletje nog niet zo goed kunnen, zodat je daarna los kunt gaan op de normale servers. Dan zijn die noob-servers dus gewoon de hacker-servers en val je als potentiële koper die wel oprecht geïnteresseerd is in BF4 met je neus in de boter! Lekker oefenen tussen de hackers Emo
'Hackers' is sowieso een verkeerde benaming, namelijk:

hac·ken (hackte, heeft gehackt)1inbreken in een computer- See more at: http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=h...Pg_YPmG9z8

Ze zijn niet aan het 'Hacken' maar aan het 'modden'. Tenminste dit is de Engelse benaming, in het Nederlands is het letterlijk wijzigen. (Modify = Wijzigen). Klopt als een bus! Dus niet de slimmerd hier proberen uit te hangen Ottoman. Wink

In het Nederlands klinkt het een beetje triest natuurlijk: iemand die aan het 'wijzigen' is, maar correct is het wel.
Hier trouwens zijn stats van het potje locker:


[Image: jruWMR3.png]

Accuracy 25%. Dan weet je even waar je rekening mee kunt houden als je vermoed dat iemand een hacker is. Het mooie is, ik had hier gister een leuke discussie/gesprek over met mijn jongere broer die heel erg into CS:GO is. Er zit namelijk gewoon een limiet aan hoe BF4 in dit geval je schoten registreert en het is gewoon TE random om een goede Esports game te zijn. Ik kan écht wel een potje knallen. Het ene potje heb ik 31% acc met een AEK terwijl het andere potje ik net aan 15% kom, en ik niet wezenlijk veel anders doe. Heb dan gewoon het idee dat mijn schoten niet goed geregistreerd worden. Het is wel grappig zijn bij zo'n wonky game je tal van 'pro's' hebt waarbij de schoten eigenlijk altijd goed geregistreerd worden. Dan denk ik; hoe kan dat dan? Waarom hebben zij geen last van die wonky shit terwijl het mij nogal eens parten speelt? Ik draai al behoorlijk lang mee in het shooter wereldje online maar dit is niet iets dat ik zo even kan verklaren. Geeft je wel mooi stof tot nadenken.
och ja, pak je na maanden het spel weereens op, kom je met die zak patat in de server te zitten...

jammer.. gewoon jammer..
Waarom heeft die kerel geen ban gekregen dan? Server staat niet voor niets op ranked.