Benelux United Gaming | Community

Full Version: Battlefield Ervaringen & Discussie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Het probleem is dat dat nogal lastig te implementeren is in de praktijk. DirectX is opzettelijk zo ontworpen dat programma's eraan kunnen 'hooken'. Dit is nuttig voor bijvoorbeeld programma's die opnemen of streamen (Afterburner, DxTory, OBS).

Daarnaast zullen er vast ook cheats zijn die direct shit in het geheugen wijzigen ipv met een DirectX hook te werken. Hoe cheats precies werken weet ik eigenlijk ook niet.
(27-02-2015, 14:38)Compizfox Wrote: [ -> ]Het probleem is dat dat nogal lastig te implementeren is in de praktijk. DirectX is opzettelijk zo ontworpen dat programma's eraan kunnen 'hooken'. Dit is nuttig voor bijvoorbeeld programma's die opnemen of streamen (Afterburner, DxTory, OBS).

Daarnaast zullen er vast ook cheats zijn die direct shit in het geheugen wijzigen ipv met een DirectX hook te werken. Hoe cheats precies werken weet ik eigenlijk ook niet.

Het enige wat ze echt onder controle kunnen krijgen is validatie op de server.
(26-02-2015, 15:12)yrew Wrote: [ -> ]
(26-02-2015, 12:56)Killerbeuker Wrote: [ -> ]Het enige want hier op bijv. BuG nog word gespeeld is TDM en alleen dat is voor mij al meer dan genoeg om geen BF4 meer te spelen omdat eerlijk is eerlijk er geen 1 map zo goed en zo fun was als Canals en Kharg als goede 2e en die komen uit BF3.

Je lult ook maar wat of niet? Afgelopen weken heb ik Rush, TDM, Domination en Conquest Large gespleeld met verschillende buggers

Is het feit dat buggers zogenaamd alleen maar TDM spelen voor jou meer dan genoeg reden om geen BF4 meer te spelen. Of is TDM voor jou meer dan genoeg reden om geen BF4 meer te spelen en als dat zo is, is dat dan omdat er in BF3 betere TDM maps zaten? 

Dat je 100 keer negatieve punten van BF4 wilt herhalen boeit me niks, vaak heb je nog gelijk ook, maar er zit vaak net een zinnetje, zoals die in de quote teveel, in je posts. 

Ik bedoelde  het ook echt niet tegen BuG personen of wat dan ook.
Met mijn post bedoelde ik meer dat de meeste personen hier bij BuG al niet eens meer Conquest , Rush of uberhaupt nog wat anders spelen als TDM omdat ze rest van Battlefield al helemaal niets meer aan vinden omdat alles zo ongebalanceerd is en je altijd wel weer afgeschoten word door die kut sniper , tank , heli of jet maar het wel een geweldig spel vinden.
Dat er nog sommige spelers zijn die wel eens wat anders spelen dan TDM weet ik ook wel maar daar ligt voor mij juist het hele probleem want eigenlijk ben ik het wel eens met de spelers die alleen nog maar TDM spelen omdat CQL , Rush of bijv. Obliteration ook veel te ongebalanceerd is en je vaak na 2 minuten al weet of je wint of geraped word.
Dat is eigenlijk ook direct mijn grootste probleem want alles wat ik juist leuk vind aan Battlefield is in BF4 gewoon niet zo goed geregeld en baal er gewoon enorm van dat je bijna nooit meer een leuk potje conquest of rush kan spelen omdat nogmaals BF4 nog steeds te veel problemen heeft in zowel de balans tussen infanterie/voertuigen door eigenlijk het hele slechte level design , alle onnodige gadgets en DLC niets meer toevoegt dan meer van het zefde dus een veel lagere replay value heeft want gameplay wise veranderd er niet zo veel want de gameplay op Golmund of Final Stand is wezenlijk precies het zelfde.
Ik ben een fan van Battlefield geworden omdat in BF2 ,BF2142 , BFBC2 en BF3 eigenlijk altijd wel wat was te spelen waar je op dat moment zin in had en het over het algemeen redelijk gebalanceerd was al waren daar natuurlijk ook wel de nodige problemen maar er was altijd wel een map/gamemode/DLC die juist die problemen niet had maar in BF4 is dat helaas niet het geval.
Misschien ligt het er aan dat we terug kijken op een periode, maar ik kan me van BF BC2 en BF3 ook niet echt momenten herinneren dat ik zo pissig was op de game omdat er gewoon van alles niet goed ging. Tuurlijk had je die moment wel eens, maar niet zo vaak als bij BF4. 

Ik heb nog wel steeds veel plezier met Battlefield 4, zowel op de PC als op de PS4. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik wat rustiger kan gamen op de PS4 omdat ik in ieder geval weet dat daar geen cheats zijn. Je zit allemaal met dezelfde hardware dus iedereen is vrijwel gelijk aan elkaar. Op een enkeling met muis en toetsenbord na. Ook merk ik dat wat ik schiet ik ook daadwerkelijk raak. En dat is bij de PC nog wel eens niet zo (hitmarkers die uitblijven bijv). En als ik dan mis weet ik dat het door mijn eigen onkunde komt. Dan heb ik er wel meer vrede mee.

Laten we hopen dat over enkele weken Hardline ons allemaal het plezier weer terug geeft want dat belooft wel een leuke game te worden. Het speel in ieder geval lekker weg. 
Ik snap je punt killer, vaak is inderdaad al snel af te leiden hoe een potje cql afloopt.
Zelf zie ik geregeld BvK nog conquest doen en Gwar, wat afwisseling is zeker goed.
Ik heb in het begin veel cql gedaan en nu een stuk meer domination, domination zijn de potjes vaak heel spannend op de 76th server terwijl server 1 vaak grote verschillen heeft maar ook hier wel regelmatig spanmende potjes ertussen.
Kwa map design en balance was bf3 beter maar die waren naar mijn idee ook veel groter? 
Ondertussen heb ik 2x zoveel tijd meer in bf4 zitten dus ik mag wel met een glimlach terugkijken op de periode van deze game, dit komt mede ook door de communtiy dat ik nog zo graag een potje speel 😊
Ik wil graag beter worden dan GWar. Ik doe mijn best om bewust te zijn van mijn omgeving en heb recoil wel goed onder de knie. Probleem is dat ik alsmaar eindig op een lagere plek dan GWar. Graag als het kan tips en trucs. Tnx.
Tja, dat probeer ik al jaren en lukt me nog steeds niet... Ik kan je daar dus helaas niet bij helpen Bloos
Je zou een dubbele  recoil macro kunnen injecteren in zijn muis via een gedefragmenteerde router 
Hahaha beter worden doe je alleen maar door heeeeel veel te spelen en nooit genoegen te nemen met hoe je speelt.
Er is altijd ruimte voor verbetering. Gameplay van jezelf opnemen is ook een goede, kan je daarna nog eens kijken wat er nou gebeurde en waarom je nou afgeschoten werd. Wat dacht je op dat moment? Waarom liep of keek je een bepaalde kant op etc...

Ben benieuwd hoe de game nu speelt na de patch van vandaag!
http://battlelog.battlefield.com/bf4/new...er-update/
(03-03-2015, 09:54)TheLastOttoman Wrote: [ -> ]Ik wil graag beter worden dan GWar. Ik doe mijn best om bewust te zijn van mijn omgeving en heb recoil wel goed onder de knie. Probleem is dat ik alsmaar eindig op een lagere plek dan GWar. Graag als het kan tips en trucs. Tnx.

Did you try the force of "The Jedi"?