Poll: Wie gaat er allemaal Hardline kopen
You do not have permission to vote in this poll.
Ja gelijk als het uit is
31.58%
6 31.58%
Nee niks voor mij
5.26%
1 5.26%
Kijk de kat nog ff uit de boom
63.16%
12 63.16%
Total 19 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie gaat er allemaal Hardline kopen
Het opstarten van de servers onder Battlefield Hardline gaat echt niet anders zijn dan bij Battlefield 4 Bram.
En bij Battlefield 4 hebben we ook wel eens een mixed server geprobeerd, wat niet werkte.
Nieuwe gamemodes zijn zeker leuk maar ik zou inderdaad niet mixed draaien. Stel er komt iemand connecten terwijl het bloodmoney is, en de volgende map is het heist dan is die guy gelijk weer weg. Gewoon Één modus kiezen die we met z'n allen het leukst vinden denk ik dan. En die andere modi kun je dan wel op andere servers spelen. Feitelijk is dat gewoon het zelfde, maar je kunt alleen zelf niet de admin uithangen.
Heist en Bloodmoney 32p zou best wel te combineren zijn denk ik evt. nog CQ (Small) 
Ik speelde de  laatste tijd eigenlijk het liefst op een server met mixed modes met votes. Dan zat er soms iets tussen wat wat minder was maar ergerlijk vind ik dat niet. Maar over het algemeen zat die server wel lekker vol. Was ook een 48p of 42p server. Dat speelde wel fijn vond ik. 
tot nu toe ziet alleen de SP er intressant uit, daarom alleen zal ik geen hardline gaan kopen.
Ik wacht nog even af tot ze wat meer fixes/updates hebben gedaan (en de prijs onder de 30 zakt zonder gedoe met VPN's)
Als je de game nu niet interessant genoeg vindt om er ongeveer 50 euro aan uit te geven dan zou ik hem later helemaal niet gaan kopen. Ik vind de game hartstikke leuk met hier en daar zware frustratie momenten helaas, maar ik denk als je de game nu al niet cool genoeg vind dan ga je hem later ook niet nicer vinden. En een BF voor singleplayer? Dat is meestal het meest tergende van de hele game...
Voor iets meer dan 3 tientjes heb je basis game al.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top