Poll: Wie gaat er allemaal Hardline kopen
You do not have permission to vote in this poll.
Ja gelijk als het uit is
31.58%
6 31.58%
Nee niks voor mij
5.26%
1 5.26%
Kijk de kat nog ff uit de boom
63.16%
12 63.16%
Total 19 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie gaat er allemaal Hardline kopen
Wacht ook rustig af.
Het word dit voorjaar voor mij kiezen tussen GTA V en BFH en van beiden wacht ik rustig de reviews af en houd ik de forums goed in de gaten.
Koop ik ze geen van beiden hebben we gelukkig in het najaar Battlefront nog en misschien wel Fallout 4 om toch aan mijn behoefte van het spelen FPS games te voldoen.
Verder komt er in April ook nog een uitbreiding van Hearthstone dus gebeiteld zit ik altijd wel.
Ik ga hem niet kopen Smile
Toch best wel veel mensen ook hier die de kat uit de boom kijken, of hem zelfs helemaal niet kopen. Opmerkelijk man. Ik respecteer een ieder zijn keuze en het is ook zeer begrijpelijk dat mensen dit doen gezien het debacle wat BF4 was en nog steeds wel een beetje is. Ik heb wel goede hoop dat Hardline wel gaat brengen wat BF4 niet kon; een goede game. En dan is het toch jammer dat mensen de game niet kopen.

Maar goed, genoeg mensen hier die streamen (waaronder ik) dus mensen kunnen altijd een paar potjes mee kijken en dan besluiten of ze het wel of niet cool vinden.

Ik ben trouwens zo'n idioot die de game twee keer gaat kopen. PS4 en PC versie Smile
Ik ben niet zozeer bang voor een nieuw BF4 debacle, dat zullen ze waarschijnlijk (al weet je het nooit met EA) nu wel beter doen. Maar ik kijk de kat uit de boom omdat de game me in eerste instantie gewoon helemaal niet trekt.

Met politie auto's achter boefjes aan, wat heeft dat nou met Battlefield te maken? 
Denk dat Bfh gemaakt is door een paar personen die nog minder in het vak zijn, en EA de naam gebruikt voor een succes!!
Dit is met de itentie gemaakt voor het geld binnen te harken, het echte goeie werk verwacht ik wel in battlefield 5 Pompom
Denk ook dat dit gewoon een speeltje is van EA en niet een topper, hopelijk verassen ze mij al zal dat niet zo moeilijk zijn want ik game nu eenmaal graag.
Door mensen gemaakt die nog niet zo in het vak zitten? Ben je stoned? Viceral games google daar eens op. Toppers hebben die gemaakt. Daarnaast heeft DICE voor de multiplayer een hele dikke vinger in de pap hoor.

Battlefield Hardline heeft inderdaad niks met legertje te maken. Maar waarom mensen dan gelijk de game afkraken snap ik dan weer niet. Ok als je liever in een tank of straaljager zit dan begrijp ik dat je niet zo uit kijkt naar Hardline. Ik speel Battlefield omdat ik het een goede shooter vind en dit gaat eindelijk weer eens een shooter in zijn puurste vorm worden. Minder explosies minder voertuigen noem maar op. Zin an!
Ja maar zo ontwikkelaars zijn grote bedrijven toch? dus ik verwacht dat de top van de werknemers met de top titels bezig zijn en de mindere werknemers ( vaak nog steeds heel goed ) met de wat minder belangrijke games. Ik kijk ook wel uit naar het spel, gezien ik een shooter wil spelen en ik niet overstap naar COD want dat heb ik wel definitief de rug toegekeert.
Waar maak jij uit op dat Hardline een minder belangrijke game is? Is gewoon tripple A hoor.
Omdat de gehele speelstijl is aangepast van het spel vind ik het niet tot de battlefield serie horen maar meer een tussendoortje van EA.

Waarom ik tot deze beredenering kom is doordat je normaal doornummert van battlefield 3 naar 4 naar 5 maar dit spel valt tussen 4 en 5 in.
Doordat ze dit er tussenin zetten komt het een beetje over als een minder belangrijke game voor ze maar dit is alleen mijn mening.
Het is gewoon een Battlefield titel. Daar kun je van vinden wat je wilt maar ze zetten het als een nieuwe Battlefield titel in de markt. EA heeft de medal of honor serie afgeketst en daarvoor komt deze game in de plaats.

Wat 'normaal' zou moeten zijn volgens jou zoals het 'doornummeren' doet niets af aan het feit dat dit gewoon een tripple A titel is. Bad Company is ook een aftakking van de Battlefield-reeks en nummertje twee van die aftakking staat bij veel Battlefield gamers op nummer één.

Er hoeft dus helemaal niet doorgenummerd te worden. Dit is een aftakking van de Battlefield-reeks. Maar dat het dat is zegt helemaal 0,0 over of de kwaliteit al dan niet goed zou zijn. Het is een non-argument net zoals mensen die roepen dat als de game anders had geheten ze het wel een toffe game hadden gevonden.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top