Poll: Wie gaat er allemaal Hardline kopen
You do not have permission to vote in this poll.
Ja gelijk als het uit is
31.58%
6 31.58%
Nee niks voor mij
5.26%
1 5.26%
Kijk de kat nog ff uit de boom
63.16%
12 63.16%
Total 19 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie gaat er allemaal Hardline kopen
http://tweakers.net/nieuws/101677/ea-maa...2#reacties

Als ik dit nu goed lees moet ik dan eruit begrijpen dat er niet alleen premium is maar ook nog een ander pakket voor nog meer voorrang?
Het is gewoon exact gelijk aan premium voor BF3 en BF4 alleen dan in een noob-taaltje uitgelegd. Er is niet nog meer voorrang. Er is gewoon een premium-que. En dat van die DLC stuff eerder spelen was ook altijd al zo met premium. Enige nieuwe is die soort van prestige optie. En ze schrijven nog iets over het aantal kills per wapen dat bijgehouden zou worden. Ik dacht dat dat altijd al bijgehouden werd in Battlelog.
(04-03-2015, 14:02)Rice Wrote: En ze schrijven nog iets over het aantal kills per wapen dat bijgehouden zou worden. Ik dacht dat dat altijd al bijgehouden werd in Battlelog.

Hier viel ik ook over. Betekend het misschien dat die statistiek alleen beschikbaar komt voor premium. Dat zou wel echt onwijs debiel en tevens kut zijn
Volgens mij kun je straks op een of andere manier het aantal kills in-game zien en daar gaat het om geloof ik.
Verder komt er steeds meer een splitsing tussen premium/non-premium en ik weet niet of dat nu goed of slecht is.
Wel ben ik naar het BF4 DLC debacle behoorlijk terughoudend over premium want itt. bf3 vond ik de premium service van bf4 een grote tegenvaller ondanks dat CTE natuurlijk wel goed was maar dat had in de eerste plaats nooit maar dan ook nooit mogen gebeuren.
Wat als de maps weer tegen vallen en nooit gespeeld worden en niet meer bieden dan de vanille maps of wanneer de game over 2 maanden net zo veel word gespeeld als MOH bijv. dan zit je mooi met 4 DLC van een game die je zo ongeveer in je eentje moet spelen.
Een ding weet ik wel zeker en dat is dat ik eerst ga afwachten of ik BFH wel of niet ga en misschien wacht ik gewoon wel 2 weken en kijk dan nog wel eens of de game nog wel gespeeld word hier op BuG bijv. 
Inderdaad Killerbeuker, het lijkt alsof ze de 'normale gamers' nu nog meer afnemen en dat onder het kopje 'premium' scharen. En zo dus mensen nog meer reden zouden moeten geven om Premium te gaan halen. En dan lijkt het alsof je veel méér krijgt terwijl er eigenlijk meer dingen die vroegah normaal waren je worden afgenomen als gamer die gewoon een spel wil kopen. Ik vind dat ook niet echt een leuke ontwikkeling. Zowel voor de normale gamer niet, als voor de man die premium koopt. Want voor de Premium members is het net zo kut. Je krijgt dus spullen die vroeger normaal waren, nu alleen omdat je premium bent, dus er is niet écht iets nieuws extra of zo. 

Natuurlijk moeten EA en DICE dat lekker zelf bepalen en is hun goed recht, maar het is wel een beetje naar voor de mensen die wel beter weten.

Heb je trouwens al een PS4 aangeschaft? Daar zou je eens een potje BF4 op moeten  spelen. Of Hardline. Speelt naar mijn idee veel relaxter en dan zonder de extra gratis cheaters. Heb me nog nooit zo rustig kunnen neerleggen bij een bizarre kill. Heerlijk gewoon!
Jack had ook nog wat info over premium en DLC opgevangen Smile

https://www.youtube.com/watch?v=q_a1FRgwJ3c
Als ik weet wat die competitieve features zijn koop ik direct de €120. Sowieso koop ik waarschijnlijk die versie. Het spel ziet er gewoon zalig uit. (PS: Ik heb BF4 zo goed als geskipped)
Hoe eerder hoe beter! Kan niet wachten tot ik jullie allemaal kan ownen op Battlefield hardline!


Ik sta klaar voor een server met de niewue game modi die gewoon alle nieuwe dingen als HEIST, BLOOD MONEY en HOTWIRE hebben draaien
En ik sta ook wel klaar voor een server met auderwetse gamemodus. Who votes with me?
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Een server met alle modi draaien klinkt leuk, maar is denk ik niet op te starten.
Das prima op te starten man Biggrin De nieuwe modi zijn ERG leuk om te spelen, ask Rice


BTW ik en Cornelis hebben de keys besteld, dus wij zijn sowieso van de partij ALS we fatsoenlijke BUG servers hebben
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top