Poll: Wie gaat er allemaal Hardline kopen
You do not have permission to vote in this poll.
Ja gelijk als het uit is
31.58%
6 31.58%
Nee niks voor mij
5.26%
1 5.26%
Kijk de kat nog ff uit de boom
63.16%
12 63.16%
Total 19 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie gaat er allemaal Hardline kopen
De kwaliteit van het spel ga ik niet afkraken Puh2  Want dat is nog afwachten voor iedereen. De beta speelde vele malen soepeler dan de beta van bf4.
Maar wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat ze waarschijnlijk veel meer tijd en energie steken in battlefield 5 dan hardline. Maar laten we positief blijven en hopen op een paar mooie maanden voor de battlefield serie Pompom
Ik denk Duckiee wel te begrijpen, in die zin dat we liever een BFBC3 gezien hadden als "tussendoortje" dan Hardline. Als ik het dus goed begrijp, maar dat was in ieder geval wel mijn eigen persoonlijke voorkeur geweest.
Uhm, ik denk dat meer dan de helft van alle battlefield spelers een BFBC3 wil zien. Zou me dan ook niks verbazen als die komend E3 aangekondigd gaat worden voor 2016. Dàt of BF5. 

EA heeft er gewoon voor gekozen om Medal of Honor te ditchen, daar hebben we BF Hardline voor gekregen als extratje. Omdat Medal of Honor gewoon niet goed verkocht. Dit zéér waarschijnlijk wel.
Wat een hoop onzin verkoop jij duckie.
Je verwacht toch niet dat er zeker na BF4 er ook nog eens een BF5 komt binnen 1 1/2 jaar.
Wees toch eens gewoon blij dat er wat echt nieuws komt ipv. weer de zoveelste militaire shooter want wat had BFBC3 nu moeten doen om niet met BF4 vergeleken te worden en er enorm veel op te lijken.
Misschien vergeten jullie ook dat de EA shooter van dit jaar Battlefront is en BFH eigenlijk al in Oktober had moeten uitkomen maar is uitgesteld is om juist meer Cops n Robbers te zijn en minder een BF4 kloon.
BF5 word door DICE L.A. Gemaakt en heeft dus niets met minder energie in welke game dat ook te maken omdat DICE (Battlefront) BF5 (DICE L.A. en de BF4 CTE. ) en Visseral (BFH) gemaakt worden en dat er alleen onderling informatie word uitgewisseld wat inho. de kwaliteit van alle games alleen maar te goede komt.
Wat mij wel opvalt is dat vooral de BF4 lovers heel tegen BFH zijn al snap ik niet waarom omdat de meesten hier toch alleen maar infanterie spelen en 1 ding is zeker dat doet BFH vele malen beter dan dat BF4 ooit zal gaan doen.
Ik kan me nog voorstellen dat wanneer je veel in voertuigen en 64p Conquest large op de DLC maps of Golmund echt jou ding is dat je misschien niet zo blij bent met BFH maar wanneer infanterie jou ding is en je nu alleen nog maar domination of TDM speelt je eigenlijk niet om BFH heen kan omdat die op dat vlak echt 100x beter is dan BF4 ooit zal worden.
Battlefield 5 is zelfs al aangekondigd. Komt eind 2016 uit.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Nee, dat is nog helemaal niet zeker of dat Battlefield 5 gaat worden. Kan net zo goed Bad Company 3 worden. Het klopt dat de game voor eind 2016 is aangekondigd maar er staat nog nergens vast dat het BF5 of BC3 of wat dan ook gaat zijn. Enkel dat het een Battlefield game gaat zijn die zich wederom gaat focussen op militaire combat.

We kunnen dus nog steeds hopen op een BC3 aankondiging/sneak peak deze E3.
Het zou mij iig niet verbazen, ik heb ooit is ergens gelezen dat men voor de Battlefield franchise tegenwoordig een release cycle wil hebben van 2 jaar, dus eens in de twee jaar een nieuwe Battlefield game.
Kun je ook nog alle kanten mee uit, maar denk wel dat het iets zegt, op zijn minst over de deadline. Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik wacht ook nog even af. Reden is speeltijd Smile
Dan heb ik niet goed gelezen, sorry voor de onnodige tekst😁
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top