Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Hardline.
Ik vind het niet echt heel erg vernieuwend, het is wel weer lol om samen in een nieuwe game te stappen..
Maar nagenoeg alle standaard battlefield kwaaltjes zijn ook hier weer aanwezig, tradekills, rare recoil, wapens die alleen een vertical recoil hebben zoals de m16 Biggrin

en heli's zijn imho iets te zwak nog Smile

als ie ergens voor 2 tientjes te krijgen is ie dat prima waard!

Tot die tijd ben je gewoon Bonk als je hier de volle mep voor betaald..
In de Pricewatch op Tweakers is de goedkoopste (standaard editie) 37 euro. EA ziet het dus ook niet als een game om daar het volle pond voor te vragen (terwijl EA IMO wel een uitgever is dat wel zou doen...)
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik hoop vanavond een potje mee te kunnen doen. Veel lol gehad in de vorige beta!
Ik geef het vanavond ook nog een kans. Heb ook alleen nog maar conquest gespeeld gisteren dus ik ben wel benieuwd naar de andere game modes
(04-02-2015, 09:35)JoSchaap Wrote: Ik vind het niet echt heel erg vernieuwend, het is wel weer lol om samen in een nieuwe game te stappen..
Maar nagenoeg alle standaard battlefield kwaaltjes zijn ook hier weer aanwezig, tradekills, rare recoil, wapens die alleen een vertical recoil hebben zoals de m16 Biggrin

en heli's zijn imho iets te zwak nog Smile

als ie ergens voor 2 tientjes te krijgen is ie dat prima waard!

Tot die tijd ben je gewoon Bonk als je hier de volle mep voor betaald..

Inderdaad ook de tradekills meegemaakt, weet niet of de network smoothing er mee te maken had, maar kwam erachter dat deze nog op 50% stond en heb ik vanmorgen aangepast.
Hoe bedoel je rare recoil? Ik ben juist wel blij weer met de m16a3! Wat een beesten wapen is dat!
Heli's mogen van mij blijven zoals ze nu zijn, anders krijg je weer dat ze OP worden zoals de little bird in BF4 op verschillende maps.
Tradekills ontkom je dus ECHT niet aan hé. Ik begrijp ook niet zo dat mensen dit als probleem zien? In Battlefield worden alle kogels namelijk als projectielen beoordeeld, net als in het echt. Dan heb je dus ook onderling verschil in bullet velocity. Dus de ene kogel is sneller dan de ander. Het kan dus dat jij eerder  schiet en dat een ander ook nog kan schieten voordat de kogels hem raken. En door de bullet velocity dus ook als je tegelijk schiet dat je een tradekill hebt. Als je eens een keertje een tradekill hebt, wat ik ook een paar keer gehad heb, dan vind ik dat niet eens zo heel erg. Shit happens. 

Verder heb ik in BF Hardline geen rare recoil gezien? Oke: er zit meer recoil in dan BF4, dat klopt. Maar het is geen rare recoil als je het mij vraagt? Wat bedoel je precies met 'rare recoil' ?

Sommige guns schieten gewoon wat moeilijker. Maar andere wapens zoals inderdaad de M16A3 zijn zonder attachments al beesten. 

En ik wil best  de volle mep voor deze game betalen. Het is in mijn ogen gewoon een volwaardige game. Ik snap niet zo goed dat mensen dit maar een DLC blijven noemen. Er zit een shitton aan stuff in de game dat de game anders maakt. Plus; dat heb ik ook nooit gehoord over Medal of Honor. 

Ik lees ook veel of hoor ook veel dat mensen de heli's zwak vinden, en dat je ze zo neer kunt halen. Ik heb gister behoorlijk wat kogels in een heli gepompt maar die ging niet zo maar stuk. Zelfs die transport heli moet je twee stingers op mikken. Terwijl je die stinger dus niet even uit je broekzak kunt trekken maar ergens moet oppikken. Dus zo kwetsbaar vind ik die dingen eigenlijk niet?
Ik denk dat de meeste onder rare recoil verstaan dat als je schiet niet alleen het wapen omhoog gaat door de kracht maar ook van links naar rechts gaat?
Ik ervaar tenminste tijdens een schietactie dat dit niet zoals in bf4 omhoog gaat maar ook de zijkanten dus afketsen.
Was eigenlijk helemaal klaar met de BF lijn. BF4 maanden niet meer aangeraakt. Echter vermaak ik me eigenlijk wel met BF:HL Smile
behalve dat ik niet helemaal klaar ben met BF4, denk ik er hetzelfde over. Ik vermaak me ook best wel in BFH.
Zonet nog een leuk potje: http://battlelog.battlefield.com/bfh/bat...270382331/
En die daarvoor: http://battlelog.battlefield.com/bfh/bat...270382331/

En ow ja! M16A3 Marrysmile<3
Gisteren heb ik heel kort kunnen spelen. Tot nu toe ben ik eigenlijk best positief. Geen rare dingen gezien en dat er gene levolution is vind ik alleen maar positief. Anders heb je op het eind van de map een lege vlakte!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top