Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Hardline.
Downloaden kan je via origin : store - demo,beta's
Thanks, gevonden!

Ze maken het wel lastig, als je op het spel zelf klikt (ipv op de downloadknop) ga je naar de pagina waar je het kunt kopen en niet naar de beta...
Was inderdaad even zoeken, maar na wat hulp van gwar gevonden.
Hardline staat inmiddels al op me pc, maar helaas niet met mij erachter.
Ben denk ik rond 19.00 thuis maar kan iets later worden omdat ik ook nog even langs de winkel moet.
Iemand al ervaringen die hij wil delen?
In het begin van Hardline krijg je voor iedere class 1 wapen om enemies mee te killen.
Als je iemand killt, objective captured krijg je zowel punten als geld, met dit geld kun je wapens kopen en ook verder uitbreiden met een sight,grip etc.
Bij het uitbreiden van het wapen komt dus geld kijken (heeft iedereen andere mening over) maar voordat je iets kan uitbreiden moet je er ook zoveel kills mee hebben gemaakt. Hierdoor kan je dus niet zomaar iets upgraden.

De map Dust Bowl valt mij erg tegen, ook de andere mappen zijn nou niet je van het Nopompom
Nergens is meer die ravage te herkennen van bf3,bf4 de muren kunnen niet meer kapot.... waar ik me wel aan erger is dat ze niet kapot kunnen maar je wel iemand erdoorheen kunt neerknallen?? lijkt dus beetje op call of duty.

Ook ben ik al de bug tegengekomen met het wapen dat blijft schieten, animatie bug dus.
Deze middag wat potjes conquest en hotwire gespeeld met pixel en lampuh.

Conquest is hetzelfde als in BF4 maar je kan minder kapot maken. De map Dust Bowl was ik ook niet echt enthousiast over.

Hotwire had ik het minst van verwacht maar was toch wel leuk om te spelen zeker met de Heli (pixel vloog en samen met lampuh achter de wapens) alle auto's kapot knallen.
Hier wat gameplay van Hotwire: http://www.twitch.tv/thewaxweazle/c/6031935

Waar ik wel steeds last van heb is dat het spel crashed met een directX error.
Heb nu al meerdere keren de drivers opnieuw geïnstalleerd.
Zal de aankomende dagen wat meer spelen om er meer gevoel bij te krijgen.
Ga ik dit spel pre-orderen? Nee zeker niet voor de prijs die ze er nu voor vragen. Misschien als het rond de 20 euro of minder te krijgen is.
Die prijs wat ze vragen ervoor is belachelijk! Farewell

Ik ga het niet pre-orderen, ik wacht mooi wel 1,2 weken dan zal wel de helft goedkoper zijn zoals bf4.
Zonet ook even gespeeld. Vind het best wel ok eigenlijk.
Sowieso niet pre-orderen maar gewoon op de dag zelf ofsow bij een keyshop bestellen.
Scheelt een hoop!
Mocht blijken dat dit door veel buggers gespeeld gaat worden, dan koop ik hem wel. Heb het vandaag ook net een krap uurtje gespeeld en kan er nog niet veel over zeggen.

Muziek in voertuigen hoeft van mij niet zo erg. En volgens mij is dit niet uit te zetten als bijrijder. 

Verder heb ik niet het idee dat de hitreg beter is tov bf4. Ik raak nog steeds niks.  Bloos
De audio vind ik vrij irritant, je hebt overal muziek en anders hoor je wel steeds je eigen persoon praten. Hierdoor kan je de enemies niet altijd zo goed horen.
De Hitreg lijkt op sommige momenten stabiel en het andere momenten lijkt wel of niks werkt. Zo had ik 4 magazijnen van 30 kogels hitmarkers op 1! persoon en deze jongeheer was die niet dood, doordat me kogels daardoor op waren heb ik me pistool gepakt en jawel hoor dit was een stuk efficiënter? Klinkt heel raar dat een pistool een stuk accurater is in de afstand en ook nog meer damage afgeeft hierdoor snap ik dus niet logica hoe dit werkt.
Dan de besturing van de verhicles die is gewoon ronduit slecht, hier zit totaal geen gevoel in.

Maarja zoals Yrew al aangeeft als veel mensen het spelen gaan van BuG zal ik hem me wel 1 week later kopen, met meerdere personen kan je het altijd wel vermakelijk maken Pompom
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top