Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Hardline.
Ik dacht dat levelution de evenst waren als de de toren in siege of shanhai die naar beneden komt en de storm die opsteekt in paracel storm. Want dit soort events zitten er in HL ook wel.
(05-02-2015, 12:30)iM0nk Wrote: Gisteren heb ik heel kort kunnen spelen. Tot nu toe ben ik eigenlijk best positief.  Geen rare dingen gezien en dat er gene levolution is vind ik alleen maar positief. Anders heb je op het eind van de map een lege vlakte!
Op dust bowl de zandstorm niet meegemaakt?
Ik wel. Dat is levolution toch? 
Yep, het was dan ook een antwoord op de post van im0nk. Heb me post even bewerkt Smile
Ow ik dacht juist dat levolution het levelen van alles was met andere woorden alles met de grond gelijk maken. Maar de zandstorm heb ik niet gezien Frown, was ik waarschijnlijk met mijn settings aan het rommelen. Ik doelde eigenlijk op de destruction dan Smile
De zandstorm missen zou een achievement moete  zijn die godmode unlocked. Wat een ellende is dat in beeld en geluid. 
De zandstorm op Gulf of Oman ziet er toch 100% beter uit Yes
Dit is gewoon een wazige vlek over je beeldscherm.
(05-02-2015, 16:00)iM0nk Wrote: Ow ik dacht juist dat levolution het levelen van alles was met andere woorden alles met de grond gelijk maken. Maar de zandstorm heb ik niet gezien Frown, was ik waarschijnlijk met mijn settings aan het rommelen. Ik doelde eigenlijk op de destruction dan Smile
Neh, "Levolution" is een woord dat door Dice is bedacht, wat iets betekent als "revolutie in de level". Een grote verandering dus die een grote invloed zou moeten hebben op de gameplay.

Het instorten van een wolkenkrabber is een voorbeeld, maar ook bijvoorbeeld en stranden van dat vliegdekschip in Paracel Storm, het overstromen van de map in Flood Zone, de trein in Propaganda...
(05-02-2015, 17:30)Duckiee-Duck Wrote: De zandstorm op Gulf of Oman ziet er toch 100% beter uit Yes
Dit is gewoon een wazige vlek over je beeldscherm.

Omdat de grafische settings in de Hardline beta niet hoger zijn dan 'low'.
Hoger instellen kan, maar heeft 0,0 effect op het eindresultaat.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

helemaal low zou ik niet willen zeggen. Denk niet dat het uiteindelijk allemaal nog veel mooier gaat worden hoor. 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top