Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BF4 Squad up
ikkuh ook Yes
Oef... Zoveel die mee willen doen (eigenlijk iedereen wel). Misschien is het een idee om hiernaast nog een "ESL" team op te zetten?
(24-10-2013, 22:22)'Fonta' Wrote: Oef... Zoveel die mee willen doen (eigenlijk iedereen wel). Misschien is het een idee om hiernaast nog een "ESL" team op te zetten?

 


denk dat het verstandig is om daar na te kijken zodra het spel een maand of langer uit is.
bf3 was eerste maanden ook vrij druk kwa got clan toen en daarna verdwenen er ook weer meer dan de helft.

 
Agree.
Sowieso is het afwachten denk ik of ESL aanslaat of niet, bij BF3 was dat ook geen succes immers.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Het zou me in ieder geval niet verbazen als het wel aanslaat, de defuse mode die in BF4 komt is er denk ik uitermate geschikt voor. Smile
laten we eerst maar wachten tot de game uit is en dan met een paar weken kijken.
als het net zoals bf3 gaat blijft er wel een vaste kern over en dan kunnen we altijd nog kijken voor ESl
Count me in!! Ben druk aan het oefenen in BF3 maar zie nu al dat het met squad's zoveel leuker gaat worden volgende week Wink
 
Ik meld me bij deze ook aan Yes
Ik wil ook wel meedoen maar ben nog totale n00b xD BF4 is mijn eerste BF ooit, maar smaakt naar meer!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top