Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BF4 Squad up
Leuk idee! Ik doe wel mee. Aangezien we waarschijnlijk meer dan 1 squad vol krijgen misschien een idee om het forum te gebruiken voor ideeen en screenshots. Hoe doet het ene squad het ten opzichte van de andere of iets in die geest.
klinkt goed maar denk dat er meerde squads nodig zijn.
maar is mischien ook handig om te kijken hoe alles verloopt zodra de game uit is.
(01-09-2013, 01:37)Bluedevil Wrote: klinkt goed maar denk dat er meerde squads nodig zijn.
maar is mischien ook handig om te kijken hoe alles verloopt zodra de game uit is.
Zeker want we hebben straks eerst de beta.
En misschien zijn er toch mensen die geen tijd hebben of zo.
Ik wou ook alleen maar checken als er animo voor is en na de Beta word mijn plan wat verder uitgewerkt
(01-09-2013, 08:33)Killerbeuker Wrote:
(01-09-2013, 01:37)Bluedevil Wrote: klinkt goed maar denk dat er meerde squads nodig zijn.
maar is mischien ook handig om te kijken hoe alles verloopt zodra de game uit is.
Zeker want we hebben straks eerst de beta.
En misschien zijn er toch mensen die geen tijd hebben of zo.
Ik wou ook alleen maar checken als er animo voor is en na de Beta word mijn plan wat verder uitgewerkt
ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen maar ik hou me aanbevolen bf4 staat nu al paar maandjes al gereseveerd
Het wordt tijd voor je plan denk ik Killer, we kunnen wel wat samenwerking en onderlinge afspraken gebruiken geloof ik Wink

Het is duidelijk dat je met meerdere BUG'gers makkelijker bij elkaar komt als je een server joint en dan is het belanrijk om te kijken hoe je bijvoorbeeld omgaat met squadleaders, maar ook of iedereen wel PTFO wil doen. Zeker nu er ineens Commanders zijn is dat erg belangrijk!

Dus dat je bijvoorbeeld teams samensteld waarbij mensen echt dedicated squadleader willen en kunnen zijn, in plaats van "oeps, oh ben ik SL en wat nu?".

Of dat je duidelijk een LOL squad bent waar niets van te verwachten valt, maar toch wel hun "ding doen" ondertussen Vork

 
Ik heb hier ook wel zin in Smile

BF3 vond ik geen reet aan in mn eentje, en nu ik de beta 90% van de tijd in een squad met TS heb doorgebracht vind ik echt dat deze manier van spelen het spel 10000x leuker maakt.
Im in.
 
Hallo,

Ik ben nog steeds van plan wat squads up te doen , maar wel wat later.
Ben van plan om de eerste maand(en) niemand te gaan uitsluiten omdat ik verwacht dat het een stuk drukker zal zijn op TS.
Daar naar kijk ik wie nog zin heeft om mee te doen , mensen die leuk zijn om mee samen te spelen en mensen die niet beroerd zijn soms dingen te doen die hij/zij minder leuk vind (of niet bekend mee zijn).
Dat is natuurlijk ook om de fun er in te houden en het ook afwisselend te houden en kijken of je met misschien niet altijd de beste loadout nog een goede score neer kunt zetten.
Kijk het is zowiso niet de bedoeling dat we per se elk potje moeten ownen het gaat vooral om de fun en samenwerking en niet om het per se domineren van de server.
Zodra het die kant op gaat zoals elkaar doe ik in ieder gevel niet meer mee.
 
Klinkt erg gezellie en leuk Rozewolk
Ben je ook van plan om ESL te gaan spelen? Zo ja, count me in.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top