Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BF4 Squad up
Hallo ik heb idee om hier via BuG een soort van squad te maken om 1x per week met z'n 5en gewoon een hele avond lekker samen te gamen in ''echt'' team verband.
zoals sommigen wel kennen uit de fimpjes van Xfactor en Lvlcap.
http://www.youtube.com/watch?v=3QEJYb1hft0
http://www.youtube.com/watch?v=6frr2AfImU4

Dus ben ik benieuwd wie hier wel belangstelling voor heeft en zijn/haar ideeen hierover.

Mijn ideen zijn gewoon een vaste squad met 2 of 3 man als ''reserver''
Het fris te houden door middel van bijvoorbeeld Ninja squads,verschillende gamemodi en dus ook wel eens dingen die niet zo effectief zijn , maps die de een wel leuk vind maar de ander niet zonder gezeur.
Dus als er iemand belangstelling heeft hoor ik het graag in dit topic.


En laat het duidelijk zijn het gaat vooral om fun en teamplay.
En niet om te ''ownen'' ''K/D" of Stats
als je daar bang voor bent kun je beter niet mee doen Wink
Ik meld me hierbij iig aan! Maar dat wist je natuurlijk al.
Meedoen in het squad zelf lijkt me in mijn geval niet zo handig, alleen maar een blok aan jullie been. Maar ik wil dan wel mijn 1337 Commander skills inzetten en jullie netjes de weg wijzen Wink
Lijkt mij ook wel leuk om te doen! Smile Maar waarom pas met BF4 en niet nu (met 4) in BF3? Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

O wacht, het gaat niet om skills, KD etc, dan kan ik ook wel in het squad meedoen. Leuke teamplay lukt wel Wink
Nee, jij kan niet hoor!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(26-08-2013, 14:22)CptChaosNL Wrote: Nee, jij kan niet hoor!
Huh Confused Eerie
Jij wordt gebeld door Killer als we een commander zoeken... Puh2
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ga jij daarna maar rennen vriendje! Want het eerste wat ik dan doe is een Tomahawk jouw coördinaten doorgeven Puh2
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top