Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BF4 Squad up
Ik meld me hier bij aan lekker knallen in squad verband
Haha leuk initiatief, ik denk dat ik zodra BF4 gereleased word terug wat meer op de TS server ga zitten dus ik wil wel meedoen :p

(Zeker als we uitdagende loadouts nemen enzo, kan wel lachen worden)

En ik wil alles wel recorden (zeker nu ik m'n pc wat geupgrade heb ) Biggrin
Ik wil wel mee doen met mijn epic skills Biggrin
Ow ik wil ook wel mee doen.
Trouwens ik heb zelf wel eisen aan mijn medespelers. Sommigen kan en wil ik niet serieus mee samen spelen. Dus als die mee gaan doen hoeft het van mij in ieder geval niet.
(28-08-2013, 17:54)Tsurany Wrote: Trouwens ik heb zelf wel eisen aan mijn medespelers. Sommigen kan en wil ik niet serieus mee samen spelen. Dus als die mee gaan doen hoeft het van mij in ieder geval niet.
Oh, in dat geval doe ik ook mee Puh2
(28-08-2013, 17:55)ButtcracKer Wrote:
(28-08-2013, 17:54)Tsurany Wrote: Trouwens ik heb zelf wel eisen aan mijn medespelers. Sommigen kan en wil ik niet serieus mee samen spelen. Dus als die mee gaan doen hoeft het van mij in ieder geval niet.
Oh, in dat geval doe ik ook mee Puh2
Ik doelde in dit geval voornamelijk op Pykow. Kennelijk kan hij na al die jaren nog steeds niks anders dan zijn eigen team afzeiken, de vijand afzeiken, het spel afzeiken en DICE afzeiken dus daar wil ik absoluut niet mee samen spelen.
(29-08-2013, 12:53)Tsurany Wrote:
(28-08-2013, 17:55)ButtcracKer Wrote:
(28-08-2013, 17:54)Tsurany Wrote: Trouwens ik heb zelf wel eisen aan mijn medespelers. Sommigen kan en wil ik niet serieus mee samen spelen. Dus als die mee gaan doen hoeft het van mij in ieder geval niet.
Oh, in dat geval doe ik ook mee Puh2
Ik doelde in dit geval voornamelijk op Pykow. Kennelijk kan hij na al die jaren nog steeds niks anders dan zijn eigen team afzeiken, de vijand afzeiken, het spel afzeiken en DICE afzeiken dus daar wil ik absoluut niet mee samen spelen.
duidelijk toch, tijd voor meerdere squad teams. want F0nta, Killerbeuker en ik zeiken alle 3 net zo hard Wink
de ene zegt kut hacker, de andere zeikt over het slechte team en de andere geeft de netcode de schuld.
als er nog 2 spelers kunnen vinden die hier wel tegen kunnen en ondanks dat toch leuk samen in een squad kunnen spelen, hebben we zo een team op gezet. Gwar en Gert-jan erbij en we hebben een squad van 5 spelers.
ik zie het probleem niet kerel Wink

BTW bij squad up ga je gewoon puur voor de fun spelen en kies je gewoon een wapen uit of een doelstelling om te gaan doen, Boeit mij dan wat de andere doen Puh2 als we met zn alle C4 gaan trollen of allemaal rare weapon combos gaan gebruiken, dan ben ik sowiso niet serieus bezig en interesseert het me geen bal wat de rest doet van mijn team. gaat om de fun met de squad en zien wat we samen kunnen verrichten.
Guys, houden we het wel gezellig in het topic? Anders gooi ik er een slot op en vraag ik Killerbeuker om via TS degenen te vragen die hij graag erbij zou willen hebben.
Meerdere squads met mensen die het wel leuk vinden om met elkaar samen te spelen kan natuurlijk altijd, leden zat! En we zouden op de eigen BF3 server eens kunnen kijken hoe een en ander uitpakt.

Hinder je in ieder geval geen andere public spelers die wel serieus bezig zijn... Gewoon squad vs squad en in de server titel geef je duidelijk aan dat het een fun server is. Wie dan toch joined moet het zelf maar weten... Puh2
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top