Poll: welke games willen jullie graag zien op de dedicated
You do not have permission to vote in this poll.
Left 4 Dead 1
6.25%
2 6.25%
Left 4 Dead 2
9.38%
3 9.38%
Counterstrike 1.6
3.13%
1 3.13%
Counterstrike Source
9.38%
3 9.38%
Counterstrike : Global Offensive
18.75%
6 18.75%
Natural Selection 2
15.63%
5 15.63%
Day of Defeat (of source)
3.13%
1 3.13%
Minecraft
6.25%
2 6.25%
Quake/Unreal Tournament
18.75%
6 18.75%
Anders , vul zelf maar in in een post
9.38%
3 9.38%
Total 32 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke games op dedi?
Mocht er een game niet tussenstaan die je dolgraag wel zien : Reply met jouw keuze
Biggrin Duke Nukem Biggrin
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Waarvan Left4Dead2 en Natural Selection 2 er al zijn Smile
Rise Of The Triad 2013 Biggrin
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Arma 3.

En ik weet dat Adanteh, Foof & Playonmax dat ook wel zouden willen.
Vraag me af of Minecraft wel zo verstandig is. Ja, kan op Linux (beter dan op Windows ivm Java)... Maar dan... Inderdaad, Java, de geheugenslurper weet je wel?
Om een server een beetje goed te kunnen draaien, vreet een server daarvoor al 1GB aan RAM, 12,5% van het totaal beschikbare dus.
Aangezien we de server voor van alles optuigen, weet ik niet of we zoiets wel kunnen draaien erbij.

Over de Natural Selection servers: Die draaien bij Compiz en bij mij. Kan je in het serveroverzicht toch gewoon zien? Confused
Die heb ik overigens teruggebracht naar default, elke server in de poule heeft nu zijn eigen group.

Daarnaast is CSGO volgens mij een beetje heel erg geflopt, de server (ook die van Buttcracker toen die het nog deed) was meer leeg dan gevuld, zonde van de resources imo.
Is ook de reden waarom KillingFloor offline is, mocht het nodig zijn, kan de server (ook voor degenen die clientside toegang hebben, waaronder Liy) zo opgestart worden.

Zelf trouwens gekozen voor Quake / Unreal Tournament en dan zou ik eigenlijk Unreal Tournament willen. Kom maar op, bitches!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(01-09-2013, 21:17)CptChaosNL Wrote: Vraag me af of Minecraft wel zo verstandig is. Ja, kan op Linux (beter dan op Windows ivm Java)... Maar dan... Inderdaad, Java, de geheugenslurper weet je wel?
Om een server een beetje goed te kunnen draaien, vreet een server daarvoor al 1GB aan RAM, 12,5% van het totaal beschikbare dus.
Aangezien we de server voor van alles optuigen, weet ik niet of we zoiets wel kunnen draaien erbij.

Over de Natural Selection servers: Die draaien bij Compiz en bij mij. Kan je in het serveroverzicht toch gewoon zien? Confused
Die heb ik overigens teruggebracht naar default, elke server in de poule heeft nu zijn eigen group.

Daarnaast is CSGO volgens mij een beetje heel erg geflopt, de server (ook die van Buttcracker toen die het nog deed) was meer leeg dan gevuld, zonde van de resources imo.
Is ook de reden waarom KillingFloor offline is, mocht het nodig zijn, kan de server (ook voor degenen die clientside toegang hebben, waaronder Liy) zo opgestart worden.

Zelf trouwens gekozen voor Quake / Unreal Tournament en dan zou ik eigenlijk Unreal Tournament willen. Kom maar op, bitches!
Zeker omdat je in BF3 niet kan winnen pussy Devilish
(01-09-2013, 21:33)Killerbeuker Wrote: Zeker omdat je in BF3 niet kan winnen pussy Devilish

Euh... Heb in UT2004 in de eerste maanden dat het spel uit was in de global top 100 gestaan? Puh2 Clown

(01-09-2013, 21:56)Compizfox Wrote: Ja, maar dan moet je wel consequent zijn imho. Voor de grap al eens gekeken hoeveel resources (zowel CPU als RAM) NS2 opslurpt? Mijn server heeft het er knap moeilijk mee.

Ondanks dat NS2 een grootverbruiker is... Er wordt op gespeeld; dat is voor mij criteria genoeg om te zeggen dat het well spent is. Een lege server is schijnbaar een server die niet nodig is, maar waarvoor we wel (in feite) bandbreedte en resources beschikbaar stellen, die niet 'nuttig' (afhankelijk van je definitie natuurlijk) gebruikt worden.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top