Poll: welke games willen jullie graag zien op de dedicated
You do not have permission to vote in this poll.
Left 4 Dead 1
6.25%
2 6.25%
Left 4 Dead 2
9.38%
3 9.38%
Counterstrike 1.6
3.13%
1 3.13%
Counterstrike Source
9.38%
3 9.38%
Counterstrike : Global Offensive
18.75%
6 18.75%
Natural Selection 2
15.63%
5 15.63%
Day of Defeat (of source)
3.13%
1 3.13%
Minecraft
6.25%
2 6.25%
Quake/Unreal Tournament
18.75%
6 18.75%
Anders , vul zelf maar in in een post
9.38%
3 9.38%
Total 32 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke games op dedi?
Battlefield 1942!
Om zot te zijn met fatsoen is er wijsheid van doen.
Ook als je verstandig bent moet je soms wel eens meedoen met de dwazen.
(01-09-2013, 22:17)CptChaosNL Wrote: Ondanks dat NS2 een grootverbruiker is... Er wordt op gespeeld; dat is voor mij criteria genoeg om te zeggen dat het well spent is. Een lege server is schijnbaar een server die niet nodig is, maar waarvoor we wel (in feite) bandbreedte en resources beschikbaar stellen, die niet 'nuttig' (afhankelijk van je definitie natuurlijk) gebruikt worden.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar het punt is dat je nog niet weet of Minecraft wel of niet populair gaat worden Wink
Laten we anders eerst eens kijken naar wat er uit de poll naar voren komt. Tot nu toe maar 1 stem voor Minecraft...

En daarna kijken hoeveel resources een game vraagt en of dat haalbaar is. En als er vraag naar is en de game geïnstalleerd kan worden of er dan ook daadwerkelijk op gespeeld wordt, die evaluatie zouden we eigenlijk voor elk spel moeten doen in plaats van maar lukraak te installeren.
Call of duty 4 =X
Ik heb nog niet gestemd, maar ik ben het met BVK eens dat het goed is dat we servers draaien, maar dat het ook alleen nuttig is als er ook daadwerkelijk members van BUG de spellen spelen.
Dan moeten er wel games gedraaid worden die mensen willen spelen.
Tja, meer dan een populariteitscheck kan de poll niet doen. Of men ook gaat spelen op de server(s) zal de praktijk moeten uitwijzen.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(02-09-2013, 17:53)Pykow Wrote: Call of duty 4 =X
Als er meer belangstelling is voor CoD4 kan ik wel één draaien op mijn Windows Server.
Hoezo op Windows? Confused CoD4 heb je ook Linux binaries voor hoor, Google er maar eens op. Smile
Is volgens mij ook geen Wine of zo voor nodig. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top