Poll: welke games willen jullie graag zien op de dedicated
You do not have permission to vote in this poll.
Left 4 Dead 1
6.25%
2 6.25%
Left 4 Dead 2
9.38%
3 9.38%
Counterstrike 1.6
3.13%
1 3.13%
Counterstrike Source
9.38%
3 9.38%
Counterstrike : Global Offensive
18.75%
6 18.75%
Natural Selection 2
15.63%
5 15.63%
Day of Defeat (of source)
3.13%
1 3.13%
Minecraft
6.25%
2 6.25%
Quake/Unreal Tournament
18.75%
6 18.75%
Anders , vul zelf maar in in een post
9.38%
3 9.38%
Total 32 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke games op dedi?
Misschien wil Buttcracker zijn "load" verdelen en het daarom op zijn Windows server installeren?

Als je er op doelt dat CoD dan ook wel op de dedicated zou kunnen draaien: verspilling van schijfruimte en bandbreedte... Puh2
Ik weet niet beter dat CoD4 "officieel" alleen op Windows draait.
Zo te zien idd niet officieel: http://www.gamershell.com/news_54056.html of http://agix.com.au/blog/?p=3102
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Aangezien de huidige games toch niet gespeeld worden overweeg ik de server over te zetten naar Windows Server. Dan kunnen we onder andere BFBC2 en/of Arma gaan draaien, is daar belangstelling voor?

Ik begrijp na een kleine rondvraag dat het draaien van Arma echter wat meer voeten in de aarde heeft qua beheer... Voor wat betreft de specs moet het echter wel lukken denk ik? Als er dus mensen zijn die het leuk vinden om een eigen BuG Arma server te hebben en ook mee willen helpen met het beheer, dan hoor ik dat graag!

Nu is de server alleen maar nuttig voor FTP en het hosten van www.bug-hosting.nl. , beetje zonde.... Wink
 
Kun je BFBC2 zelf hosten dan? Dacht dat daar geen server files publiek beschikbaar voor waren.
Ik zou een eigen Arma server opzich wel leuk vinden! 

Alleen heb ik geen idee hoeveel werk erin zit om zoiets te beheren, moet je eens bij Adanteh/Joschaap navragen volgensmij...

Verder zitten de meeste die ook op de Bug ts zitten ook al een hele tijd te spelen op een andere server waar ze het redelijk goed kunnen vinden met de admin en hier ook al ver gevorderd zijn met gear en ik zo'n vermoeden heb dat zij niet helemaal weer vanaf 0 willen beginnen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top