Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PC] Star Citizen
Zie het nut nog niet zo in van corps. Daarnaast hou ik graag mijn opties open.

Daarboven op zie ik BuG eerder als een vriendengroep die af en toe iets samen doen dan als een echte clan. Waardoor ik liever een full fledged corp join op den duur.

Clans is een van de makkelijkste manieren om te netwerken in een game. Dus om dan een kleine clan te joinen is een beetje jammer. 
Is goed jonguh, je blijft maar lekker weg!
Maar denk maar niet dat je er nog in mag!
[img]images/smileys/wink.gif[/img]
Ik ben GoT gejoined maar ga straks nog wel even verder kijken. misschien ook leuk om een squad te maken in een groeter corp?
Zit nu zelf ook in got. Schijnt dat je dadelijk meerdere corps kunt joinen. Dus dan ben ik zeer zeker van de partij.[img]images/smileys/pompom.gif[/img]
(27-01-2014, 14:10)'Konjo' Wrote: Ik ben GoT gejoined maar ga straks nog wel even verder kijken. misschien ook leuk om een squad te maken in een groeter corp?

 

jij mag wel in mijn special groeter corp hoor playon
weet alleen niet als je aan de voorwaarde kan houden van 15min zoja dan komt het wel goed

 
(21-02-2014, 03:10)'NL_Marcel194_NL' Wrote:
(27-01-2014, 14:10)'Konjo' Wrote: Ik ben GoT gejoined maar ga straks nog wel even verder kijken. misschien ook leuk om een squad te maken in een groeter corp?


 

jij mag wel in mijn special groeter corp hoor playon
weet alleen niet als je aan de voorwaarde kan houden van 15min zoja dan komt het wel goed

 

 
Ehhhhhhhhh............nee


 
(21-02-2014, 19:17)'Konjo' Wrote:
(21-02-2014, 03:10)'NL_Marcel194_NL' Wrote:
(27-01-2014, 14:10)'Konjo' Wrote: Ik ben GoT gejoined maar ga straks nog wel even verder kijken. misschien ook leuk om een squad te maken in een groeter corp?



 

jij mag wel in mijn special groeter corp hoor playon
weet alleen niet als je aan de voorwaarde kan houden van 15min zoja dan komt het wel goed

 


 
Ehhhhhhhhh............nee


 

 

beetje jammer weer

 
Omdat er voor de BuG corporation geen animo lijkt te zijn ga ik GoT joinen. Omdat je niet in meerdere corporations tegelijk kunt zitten, draag ik de BuG corporation over aan het enige andere lid, Wellemse Puh2
Dat komt allemaal wel als die game uit is joh! Eerst maar eens even wachten op squadron 42.
Arena Commander is uit!

https://robertsspaceindustries.com/comm-...r-Launched
 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top