Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2015] Blizzard's Overwatch
Om eens wat verandering te hebben in de FPS-games die we spelen, het lekker makertje:

https://www.youtube.com/watch?v=lNhcT_NivD8

En een wat betere gameplay trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=pYC44YPb_5k

Ik zeg: ik ben voor! Smile En natuurlijk: Blizzard! Rozewolk Waar ik stiekem toch wel fan van ben, ja.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Looks like a fun game to me Smile
En zoals altijd bij Blizzard, de cinematic trailer... Die is gewoon filmisch!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ah je bent me voor chaos! Instant buy tenzij het heel erg gaat afwijken van wat ik tot nu toe heb gezien Smile

Maar blizzard games zitten meestal goed in elkaar, redelijke balance en voor ieder wat wils met de verschillende hero's/rollen.

Hoop dat deze game begin 2015 wordt gelanceerd, maar dat zal helaas nog wel even duren Frown

Iemand al voorkeuren in een Hero?
Aangezien in de cinematic trailer een scene zit met Hearthstone (de scene met de bewaker) ga ik er eigenlijk vanuit dat het F2P wordt.
De beta van de game komt iig in 2015, zoals je in de trailers kunt zien. Smile

Ik heb nooit echt een voorkeur voor een class of hero, ik probeer altijd wel van alles wat te spelen, zoals in TF2. Smile
Maar de archer lijkt me ergens wel vet. Smile En die Trace ook wel.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Teamfortress met blizzard characters? Smile
Ik had me ook aangemeld voor de beta. Ben benieuwd. Het lijkt erg veel op Destiny, een game die ik momenteel veel speel. En die is echt vet. Alleen zitten er wel grote MMO elementen in D estiny waardoor het een game is waar veel tijd in gaat zitten. Persoonlijk vind ik dit erg tof. Overwatch lijkt erg op Destiny maar dan zonder de MMO. Dus gewoon lekker knallen!
Vandaag is geloof ik de beta begonnen en vraag me niet hoe, maar ik kan hem ook spelen. Net dus even gespeeld (en ook gestreamed naar mijn Twitch) en moet zeggen, speelt wel lekker, vooral als Winston.
Mijn eerste online potje heb ik gelijk gewonnen en had ook zowaar een positieve K/D ratio! Biggrin
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Helaas nog niet speelbaar voor mij Cry
Moet ook wel zeggen, als defender heb je de meeste kans om te winnen, dan ga je gewoon campen bij de spawnpunten van de attackers en je kan dan al de hele game naar je toe trekken.
Dus ik ben bang, dat de eerste potjes die ik speelde, ook de enige leuke potjes waren, waar dat nog niet zo sterk aanwezig was.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top