Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2015] Blizzard's Overwatch
Wie gaan er trouwens voor deze game? Ik zie dat er inmiddels wat meer bekend over de game is geworden. Het wordt pay 2 play, de basisversie wordt ongeveer 40 euro (als digital download) , de Origins edition wordt 55-65 euro en de Collector's Edition (CE) wordt een kleine 132-140 euro (ik heb de prijzen ook niet verzonnen!).

Wat zit er dan allemaal in? (Origins Edition)

- Pre-purchase Bonus: Noire Skin for Widowmaker
- 21 Extraordinary Heroes: Choose your hero from a diverse cast of soldiers, scientists, adventurers, and oddities.
- Iconic Environments: Fight on futuristic battlefields around the globe: the cobbled streets of King’s Row in London; the mysterious Temple of Anubis; Numbani, where human and omnic live in harmony, and more…
- 5 Origin Skins: Overgrown Bastion, Security Chief Pharah, Strike-Commander Morrison, Blackwatch Reyes, and Slipstream Tracer.

In-game Goodies (Welke game staat tussen haakjes vermeld)

    Tracer Hero (Heroes of the Storm)
    Baby Winston Pet (WoW)
    Overwatch Card Back (Heartstone)
    Mercy’s Wings (Diablo III)
    Player Portraits Tracer, Reaper, Pharah, Winston, Bastion, and Soldier: 76 (Star Craft 2)

In de collectors edition komt het volgende daar extra bij:
- Visual Sourcebook
- Soundtrack
- Soldier: 76 Statue (van zo'n 28 cm hoog)

Er is helaas geen tussen versie, want zou zelf graag de simpele editie + soundtrack willen, wordt dus moeilijk kiezen voor me, hahaha!

De release is uiterlijk 21 juni 2016 er is dus nog zat tijd om te sparen! Wink

Ik ga de game sowieso kopen (want awesome Blizzard game), welke editie weet ik echter nog niet; er is helaas geen editie met enkel de soundtrack, maar als ik die ergens los kan vinden, hoef ik in elk geval niet perse de Collector's Edition te kopen.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Gaat hem voor mij niet worden, is niet mijn ding.
Wat info over de release en de aankomende open beta voor deze game!

Quote:Want a chance to check out Overwatch ahead of its May 24 launch? Form a team of friends and try out the team shooter of tomorrow in the Overwatch Open Beta, coming in early May to PC, PS4™, and Xbox One!

As a newly added bonus, if you pre-purchase Overwatch for any platform digitally or at selected retailers by April 29, you’ll also get early access to the Open Beta for you and a friend from May 3–4. After that, everyone will have a chance to play free during an all-access Open Beta period from May 5–9.
Zelf heb ik de game al wel preordered! Smile Heb één invite over, aangezien closed beta spelers standaard geen toegang krijgen tot de open beta:
https://www.youtube.com/watch?v=RhjeJRrCKNg

Ik hoop dat we dan in elk geval met de open beta een leuk team of leuke teams kunnen samenstellen! Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik ben nog steeds geinteresseerd wel ja. Maar ik kan je niet zeggen of ik op 3/4 mei met een open beta mee doe.
Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in de Hearthstone cardback.
Misschien zou een open beta mij kunnen overtuigen maar tot dus ver vind ik het een beetje meh.
3/4 Mei start de early access voor de open beta. De échte open beta is van 5 - 9 mei. Smile

Ben zelf best wel te spreken over de game, wel wat dingetjes die wat mij betreft aangepast mogen worden en ik hoop dat dat voordat de game open beta gaat ook gebeurd. Ik vind een bepaalde character wat OP op close range, zeker tegen anderen die ook close range (en met close range bedoel ik de afstand dat je de hand kan schudden) zijn, maar dan shotguns heeft. Dan heeft een andere character onlangs een buff gekregen, maar die is wat te sterk (en ik lees her en der ook genoeg erover), dus ik ga er van uit dat dat nog aangepast gaat worden. Een character voor crowd control, heeft ook de rol sniper er spontaan bij gekregen, zeg maar. Dat zijn eigenlijk de enige 2 minpuntjes momenteel, voor de rest vind ik het een prima game.

En ja, ik zit in de closed beta. Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Nog een paar dagen, dan is het zover, dan komt de open beta ein-de-lijk! Wat natuurlijk weer vergezeld is van een trailer! Smile

https://www.youtube.com/watch?v=pwFu8kEsUW4
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

En ik was me net aan het afvragen of ik de witcher 3 ging kopen.....Denk dat ik die dan maar even uit stel en deze ga proberen
Deze ga ik ook zeker wel even proberen. Lijkt me toch wel een tof spel.
Het schijnt ook al mogelijk te zijn (via een omweggetje) om alvast te preloaden:

http://gathering.tweakers.net/forum/list...7#46740197
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top