Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2015] Blizzard's Overwatch
Gaat lekker! Vooral ook de reacties van de cheaters daarna op het forum Clown
Ja, vooral de reacties doen het hem. Veel retarded grootspraak, als je het mij vraagt. Gisteren op TS over een aantal van die posts gehad, we konden er allemaal om lachen, hahaha! Smile

Blizzard pakt dat overigens naar mijn idee echt super aan, zeker voor hun eerste shooter. Daar zit best goede anti-cheat in, als je het mij vraagt.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

De anti cheat van Blizzard werkt vooral op basis van statistieken, want gebruikt waarschijnlijk FairFight. Was laatst in het BF1 topic op GoT een discussie over, waarin ik zei dat ik vond dat de anti cheat in Blizzard redelijk goed werkte. Daarop antwoordde Stewie dat ie blij was te lezen, dat ik die anti cheat wel goed vond.

Ik vond die opmerking een beetje vreemd en heb in een DM aan Stewie gevraagd hoe en wat. Hij heeft het niet letterlijk bevestigd, want zal wel NDA zijn, maar ik denk toch met grote zekerheid te kunnen zeggen dat Overwatch ook FairFight gebruikt en dat lijkt de bans en de banwaves wel te verklaren, aangezien de bans en de banwaves vooral lijken te zijn gebaseerd op statistieken.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Volgens mij gebruikt OW inderdaad FF. Het is een goed product, maar er zitten volgens mij ergens nog wel een paar flaws in. Jammer is dat Stewie dan niet reageert als je hem daar op wijst. Als je zegt dat FF geweldig is, dan wel uiteraard.
(25-11-2016, 10:08)Fonta Wrote: Volgens mij gebruikt OW inderdaad FF. Het is een goed product, maar er zitten volgens mij ergens nog wel een paar flaws in. Jammer is dat Stewie dan niet reageert als je hem daar op wijst. Als je zegt dat FF geweldig is, dan wel uiteraard.

Stewie wil niet teveel vertellen over FF, helaas, maar aan andere kant ergens ook wel begrijpelijk, om anderen niet slimmer te maken. Grootste nadeel is en blijft dat het enkel serverside is en daardoor alleen op basis van statistieken kan werken.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(26-11-2016, 21:42)CptChaosNL Wrote:
(25-11-2016, 10:08)Fonta Wrote: Volgens mij gebruikt OW inderdaad FF. Het is een goed product, maar er zitten volgens mij ergens nog wel een paar flaws in. Jammer is dat Stewie dan niet reageert als je hem daar op wijst. Als je zegt dat FF geweldig is, dan wel uiteraard.

Stewie wil niet teveel vertellen over FF, helaas, maar aan andere kant ergens ook wel begrijpelijk, om anderen niet slimmer te maken. Grootste nadeel is en blijft dat het enkel serverside is en daardoor alleen op basis van statistieken kan werken.

Dat hij er niet teveel over wil vertellen, snap ik ook wel. Ik bedoel dat hij alleen maar reageert als er positief gedaan wordt over FF.
Op een gegeven moment vroeg hij iemand naar een voorbeeld van waar FF niet zijn werk goed had gedaan. Die gaf ik hem waarop hij vervolgens niet antwoorde...

Heb hem er zelfs 2x op gewezen:
https://gathering.tweakers.net/forum/lis...7#48906147
en daarvoor al eens:
https://gathering.tweakers.net/forum/lis...3#46811973
Nja, Stewie heeft soms nogal een tunnelvisie, zullen we maar zeggen... Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Het hangt er ook van af wie het vraagt natuurlijk Coool  Maar hij is denk ik wel even vergeten (of ziet de link met jullie niet) dat we hem nota bene geholpen hebben met het beta testen van FF op de GoTBF3 TDM server....
(28-11-2016, 18:03)bvk Wrote: Het hangt er ook van af wie het vraagt natuurlijk Coool  Maar hij is denk ik wel even vergeten (of ziet de link met jullie niet) dat we hem nota bene geholpen hebben met het beta testen van FF op de GoTBF3 TDM server....

Vraag jij eens aan hem dan, of Overwatch inderdaad FF gebruikt als je toch al in een DM met hem zit... Clown
Denk niet dat die dat zal bevestigen hoor.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top