Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Animo] The Crew
Hé die Pim[img]images/smileys/pompom.gif[/img]

Ja leuk, gaan we weer plekkies zoeken waar je eigenlijk niet kunt komen!

Maar ik moet de game nog aanschaffen, dus voor mij geen beta..
gratis beta keys voor de crew: 

http://www.geforce.com/geforce-the-crew-...-give-away
 
Goeie post Mob1us! Hier hebben veel mensen wat aan. Ik heb de game heel even gespeeld, morgen weer verder. Eerste indrukken zijn: leuk, maar toch uber arcady en toch wel weer de Ubisoft elementen die we al verwacht hadden, zoals torentjes unlocken, waypoint setten, etc. Ik weet het nog niet. Morgen maar eens ff verder kijken.
vanavond mn controller maar eens aansluiten en kijken of t wat is Smile
Mijn G25 heeft ineens de geest gegeven lijkt het[img]images/smileys/frown.gif[/img] Kalibreert niet meer en zo, lampje gaat ook niet meer branden....

Toch het spel dan maar met tobo gespeeld en ik ben wel om denk ik. Mooie graphics, een Fast2Furious verhaal en best lekkere gameplay. Wel even wennen aan de diverse elementen inderdaad, alhoewel die ook weer aan TDU2 doen denken dus bekend voorkomen.

Opvallend is dat het rijden met tobo helemaal niet tegenvalt, gaat veel lekkerder dan in andere games zoals ETST2 of TDU2. 

Ik ben nog wel benieuwd naar de online zaken, dus bijvoorbeeld vrienden maken en joinen. Ik zag in ieder geval al weer genoeg rammende kleuters[img]images/smileys/bonk.gif[/img]

Straks dus maar eens proberen, ik ben in game uiteraard "bvk1", ik neem aan dat jullie ook je reeds bekende naam gebruiken?
Jup Rice_NL hier.

Met toetsenbord ging inderdaad prima. Ik ben juist bang dat als je het met het stuur speelt, het juist weer te arcady aanvoelt en je dus een zware latency op je stuur hebt. Dat is bloed irritant, dus kun je dit soort spellen inderdaad vaak beter met een controller of een toetsenbord spelen. Wat wel vet is dat je je hoofd helemaal rond kan bewegen in de wagen met je muis!

 
ik vond het de eerst 2 uurtjes echt geen zak aan kwa rijden... eerst de 370z gekozen... omdat die het beste stuurde de rest leken wel vrachtwagens... toen bleek dat die bak gewoon veelste langzaam was kon in races alleen maar bronze halen, heb toen maar de camaro of charger (weet niet meer welke) gekocht dat was weer klote met sturen beetje op het forum gelezen daar werd aangeraden om wat instellingen te veranderen stuur snelheid etc. ook die idiote hulp uitgezet of teminste naar sport gezet dat hielp al een stuk om het rijden prettiger te maken... 

tot auto lvl 60 ong is het een beetje behelpen met die musclecars maar daarna zijn het echt beesten ben nu lvl 170 en die wagen rijd zo lekker beetje driften door de bochten genoeg controle waar je het nodig hebt, al me perk points ook in extra % brakes gestopt die andere heb je toch niks aan in de beta. 

vermaak me nu prima met dit spel denk wel dat ik hem ga aanschaffen het is niet frustrerend moeilijk maar toch wel een uitdaging om bij sommige races/skill test goud te halen vanavond maar eens dirt spec uitproberen kijken of je daarbij ook andere skill test enzo krijgt maar na een slechte start bevalt het me wel niet te moeilijk niet te makkelijk ja ik zie dit wel zitten om meer te spelen. 
Heb hier nog 2 keys voor de liefhebbers, geef even aan als je er eentje gebruikt dan verwijder ik die Wink


DWRC-BUQ7-GEMW-FGA7
FRBR-463N-RNHW-CJL3
(27-08-2014, 18:05)'p1mmuz' Wrote: Heb hier nog 3 keys voor de liefhebbers, geef even aan als je er eentje gebruikt dan verwijder ik die Wink

NAVA-9CDQ-FXXG-3JKV
DWRC-BUQ7-GEMW-FGA7
FRBR-463N-RNHW-CJL3

 

Ik heb de 1e key gebruikt, bedankt hiervoor! Smile

 
Ik ga ff mijn bureau omlaag kletsen en dan doe ik zo ook ff een potje mee!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top