Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Animo] The Crew
Ik begrijp nog niet helemaal wat jullie bedoelen met de Ubisoft elementen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik van hun geen games speel momenteel. 

Wat ik in de filmpjes zag waren juist veel TDU elementen die ik terugzag, zoals de manier om je te verplaatsen op de map, punten krijgen voor een mooie jump en dergelijke.

Maar we gaan het zien[img]images/smileys/wink.gif[/img]
(05-08-2014, 08:29)'JoSchaap' Wrote: volgens hun eigen FAQ komt de game wel naar steam.. lekker verwarrend..

http://forums.ubi.com/showthread.php/795...013-Forums

als ie op steam komt ga ik m allicht even proberen



 

De UBISoft games zijn tegenwoordig altijd ook op Steam te krijgen. De content haal je dan binnen via Steam en UPlay is dan enkel nog benodigd voor de DRM.
Die games hebben daar dan ook een dergelijke melding over staan op de pagina van Steam.

(06-08-2014, 11:40)'bvk' Wrote: Ik begrijp nog niet helemaal wat jullie bedoelen met de Ubisoft elementen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik van hun geen games speel momenteel.

Wat ik in de filmpjes zag waren juist veel TDU elementen die ik terugzag, zoals de manier om je te verplaatsen op de map, punten krijgen voor een mooie jump en dergelijke.

Maar we gaan het zien[img]images/smileys/wink.gif[/img]

 

Sommige spelelementen in Ubisoft games, komen in meerdere games terug. Zo moet je termnials hacken in Watch_Dogs om gebieden vrij te spelen. In Assassin's Creed moet je op een kijktoren klimmen om te 'synchroniseren' met het gebied. Vervolgens zie je dan allerlei dingen beschikbaar komen in de map en breidt de map ook uit. Om even een eerder gegeven voorbeeld aan te halen. Wink
Men is dus bang voor meer van hetzelfde, maar dan in een ander jasje.

 

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Op 25 augustus worden er keys uitgedeeld voor een nieuwe closed beta van de game.
Registreren voor een key kan op http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-GB...index.aspx, je hebt echter wel een UPlay account nodig!

Ook is er een nieuwe trailer online verschenen:
https://www.youtube.com/watch?v=kw3zMEnPBM4

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Voor degenen die de game op Steam willen (waaronder ik), de game is in de pre-purchase gegaan op Steam. Als je vóór 25 augustus de game pre-ordered, dan krijg je gegarandeerd toegang krijgt tot de closed beta (die t/m 29 augustus duurt) en je krijgt dan de limited edition. Nou is die niet zo heel super interessant als je het mij vraagt:
Quote:10 000 Crew Credits and 3 exclusive street edition packs :

    RAM SRT-10 PACK
    BMW Z4 SDRIVE35IS PACK
    MINI COOPER S PACK

    Each pack contains :
    A full set of custom parts (front bumper, rear bumper, motor hood, rear wing).
    A full set of performance parts (motor core, tires, suspension, weight reduction, chassis, brakes, anti-roll bars, differential, engine, exhaust, ecu, carb, charger, gear box).
De goedkoopste versie is €49,99 en de Gold edition (limited edition + season pass) is €64,99.

Best aan de prijs dus. Via Kinguin is een UPlay key vooralsnog te krijgen voor €32, maar activeert die ook op Steam?
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Als die key al pre-geactiveerd is dan zal de key niet werken denk ik. Heb het zelfde probleem met Bad Company 2: Deze had ik via Steam gekocht. Later in Origin geplempt; werkte wel. Maar ik kon niet gamen met deze versie. Ik moet dus BC2 via Steam spelen. Gaat anders echt niet werken.
Twijfel, twijfel... Pre-orderen geeft natuurlijk weer voordelen, maar daar ben ik er na het BF4 verhaal een beetje huiverig voor geworden. 

Ach, nog een weekje de tijd om een knoop door te hakken[img]images/smileys/wink.gif[/img]
(17-08-2014, 19:45)'bvk' Wrote: Twijfel, twijfel... Pre-orderen geeft natuurlijk weer voordelen, maar daar ben ik er na het BF4 verhaal een beetje huiverig voor geworden. 

Ach, nog een weekje de tijd om een knoop door te hakken[img]images/smileys/wink.gif[/img]

 
Welke voordelen dan ?
Bij alle shops krijg je bijna de eerste week wel alle pre-order content en ook speel je gewoon op dag 1 de game.
Meestal zit anders alle content ook wel in een season pass.
Nee pre-orderen is zo 2010 want in deze tijd is het bestellen betalen en spelen en dat binnnen 5 minuten op elk tijdstip van de dag.



 
pre-orderen is echt de K... van de games industrie. Echt jongen wat je tegenwoordig allemaal wel niet langs ziet komen. Bij CoD immers ook; kun je één dag eerder gamen! WHOHOO!! 

Ik zou alleen nog games pre-orderen waarbij echt voordelen zitten of van games waar ik écht niet kan wachten tot ik ze kan spelen, zoals een nieuwe Battlefield. Maar then again: ook Hardline heb ik nog niet in de pre-order staan omdat ik inderdaad nog even wil afwachten hoe en wat. Dat ik hem ga kopen staat wél al vast.

Ik vind het jammer dat ze je bij elke pre-order blij maken met non-content of eigenlijk een dooie mus. Bijvoorbeld Fifa 15 kun je nu pre-orderen. Krijg je gratis 40 soort van Battlepacks, en je kunt 5 wedstrijden met Messi spelen als huurcontract. WTF. Wat heb je daar in godsnaam aan? Bij elke game verzinnen ze wel wat onzinnigs om een paar extra euro's los te peuteren. Laat staan om er voor te zorgen dat mensen nog voor de release gaan dokken zodat ze alvast wat geld binnen krijgen. Opzich niks mis mee, maar wees er dan gewoon eerlijk over.
Een voordeel die de pre-order voor The Crew geeft is gegarandeerde toegang tot de beta, voor sommigen ook niet onbelangrijk. Of dat ook non-content te noemen is... Wink Maar wel leuk natuurlijk dat je een aantal dagen vooraf aan de release al wel kan hebben gespeeld. Smile

Overigens heeft Tweakers een nieuwe trailer toegevoegd:
http://tweakers.net/video/9386/dwars-doo...-crew.html
Ik kan even het YouTube filmpje niet vinden vanaf hier (zit ook niet thuis).
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Hoi hoi,

Ben even van de radar geweest maar wil het gamen weer wat oppakken en dan vooral mp+socalizing [img]images/smileys/puh2.gif[/img]
Dit spel gaan we zeker aanschaffen en hopelijk flink wat doelloze roadtripjes met bvk&co afleggen.

Hebben er mensen toegang tot de beta?
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top