Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Titanfall - Wie doet er mee met de beta/demo?
[offtopic]
3 jaar en 23 dagen dus 23 dagen over garantie
cpu altijd overclocked geweest (4.6Ghz zonder voltage aanpassingen)
ging stuk na een bios reset naar stock clock [img]images/smileys/lol.gif[/img]

de sync tussen de cores is weg ofzo. kom niet veel verder als de bios post Puh2
ook in een andere pc/opstelling geprobeerd, zodra de cpu verhuisd werdt. verplaatste het probleem zich.. gevalletje sleutelhanger van 300 euro Wink
[/offtopic]

heb een beetje streams en filmpjes zitten kijken en ziet er vet uit. zodra ik de boel weer draaiend heb kom ik zeker even meedoen Smile
Zijn er nog meer meningen inmiddels, nu de game open beta is? Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(16-02-2014, 23:19)'CptChaosNL' Wrote: Zijn er nog meer meningen inmiddels, nu de game open beta is? Smile

 

Kut


 
als dit alles moet wezen valt het mij vies tegen.
het is grappig om te zien maar meer ook niet
Oh, is ie nu open voor iedereen? Had met wel opgegeven, maar tot nu toe nog geen invite had. Ach, had vandaag toch geen tijd gehad daarvoor. Maar tot hoe lang duurt het nog?
De beta voor de xbox  was wel al vrijgesteld voor iedereen. Maar tot en met gisteren (heb vandaag niet gekeken) was de beta nog niet vrijgesteld voor PC. Op tweakers berichtte ze wel dat een of andere dude het in een twitter had gezet. En alles wat op internet staat is natuurlijk waar....... NOT.
Het kan zijn dat hij nog wordt opengesteld, maar kan ook net zo goed zijn dat het niet gaat gebeuren. Het is gewoon effe afwachten.
Ik heb wel titanfall kunnen downloaden. Stond opeens in Origin. Denk alleen niet dat ik aan het spelen ervan toe kom Puh2
Dan moet je BF4 maar even links laten liggen. Wink Clown Second Assault is immers ook maar een faal. Wink

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

als mn internet het vanavond blijft doen wil ik wel ff een rondje titans besturen Smile
Gisteren op alle 4 de nieuwe maps een rondje gespeeld. Ik vind de maps een stuk mooier geworden dan in BF3.
Snap niet echt waarom de mappen persee een faal zouden moeten zijn...
Maar daar is dit topic niet voor. Clown
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top