Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
http://tweakers.net/nieuws/106824/dice-z...erken.html

There we go, het einde van het jaar 2015 nadert en in 2016 zullen we met de weken meer informatie krijgen over een nieuwe battlefield i guess!
Hopelijk wordt het een mooi jaar met een goed gebalanceerde game en mooie maps Biggrin
We zullen zien... 
De laatste heb ik zelfs niet meer gekocht..
Ik ook niet, is IMHO geen Battlefield, want waar zijn de tanks? Puh2

Ik hoop net zoals velen op een BFBC3 met ouderwetse destructie zoals in deel 2, maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop...
'DICE zegt aan volgende Battlefield game te gaan werken'. WTF? Proberen ze ons nu in het O-tje te nemen of zo? Dat de naam van de nieuwe Battlefield nog niet bekend was dat roep ik al het hele jaar. Sommigen menen te weten dat het sowieso Battlefield 5 ging worden maar dat is nergens officieel bevestigd. Maar als het goed is had DICE al gezegd dat de komende Battlefield eind 2016 uit zou komen. Oftewel holiday season 2016. Wat bedoelen ze dan met dit bericht? Dat ze aan het werk zijn aan nóg een andere Battlefield? 

Zou mij verder ook bizar lijken dat de komende Battlefield nu pas in ontwikkeling is en dat ze er dan al in December 2016 mee komen. Als dit bericht dus klopt dan denk ik niet dat we komend jaar een Battlefield krijgen :Frown

Verder denk ik nog steeds dat DICE gewoon de huidige engine aan het  doorontwikkelen is en dat ze op basis van die engine verder gaan. Dat is mijn theorie voor het feit dat ze nog altijd veel tijd en geld in deze engine stoppen met verbeteringen etc etc.

Verder heeft DICE ook al eens te kennen gegeven in een Interview dat Battlefield Bad Company 3 zeker komt als de community dit wil. Dat het de volgende Battlefield gaat worden dat weten we dus nog niet. Kans is er wel, maar is klein. Maar hij komt zeker.
Ik hoop op een Battlefield die gewoon goed werkt met leuke maps en gewoon 4 gamemodes (TDM, Rush, Conquest(L) en Domination waarbij Dom. en TDM ook in 5vs 5 te spelen zijn.
Verder wil ik minder gadgets, launchers, vehicle update's en weapon unlocks in de game zitten om het gewoon simpel overzichtelijk en gebalanceerd te houden.
De update van vandaag schijnt ook het eea verbeterd te hebben.

Zo heeft Linebeck geen packet loss en server tick is nu 1

[Image: d86b0e2c0b.png]
En Legacy Operations is uit!
Exclamation 
(16-12-2015, 00:05)Compizfox Wrote: En Legacy Operations is uit!

Klopt! Zit ook te denken of we hier iets mee moeten.

Daarnaast zit ik ook te denken wat we met de huidige server moeten doen.
Het laatste ESL seizoen is geweest en de laatste tijd zijn al heel veel vaste spelers afgehaakt en andere spellen gaan doen.
Dit merk ik in het opstarten van de server wat een stuk lastiger gaat en zie ik aan het tijdstip waarop de server leeg loopt daarna.
Voorheen lukte het redelijk makkelijk om de server rond 10.00/14.00 op te starten en dan zat hij vol tot 2.30 in de nacht.
Tegenwoordig is het al 's avonds al hij opgestart wordt en is hij vaak rond 00.00 al weer leeg.
Toch zonde als je het mij vraagt.
Het contract loopt nu t/m 2 februari en moet 4 weken van te voren opgezegd worden, anders loopt hij automatisch nog eens 3 maanden door.
Dus eigenlijk wil ik binnen 2 weken beslissen of we door moeten gaan met de server of niet.
Ja, dit is zeker zonde. Wie van ons speelt er nog op? Levert het nieuwe leden op? Zoniet dan zeg ik opzeggen en met BF5 weer een servert huren. Hoewel het erg jammer is en ik het een fijne server vond.
Interessant!


https://www.youtube.com/watch?v=DEtezMCKIbs
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top