Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Tweakers Express 2016, wie gaat er mee?
Ik denk dat het handiger is als een ieder voor zich even de kaart(en) koopt, de abo pre-sale biedt alleen een headstart in de voorverkoop van de tickets, qua korting maakt het niets meer uit (wat vorig jaar wel was). Er is plek voor in totaal 700 man, dus ik denk, mits je op tijd bent (kaart verkoop loopt tot 14 augustus), dat een kaartje scoren zeker moet lukken.

In de volgende steden kan er worden opgestapt:
Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Venlo. Ik heb eventueel twee slaapplaatsen, mocht iemand liever vanuit Amsterdam opstappen en de gehele rit dus willen meemaken. Smile Ondanks dat we vorig jaar met zijn tweetjes waren (bvk en ik) was het erg gezellig en de Mexicaan best lekker!

Vanuit het noord oosten des lands rijdt een bus van Groningen, naar Assen, Meppel, Zwolle en dan door naar Utrecht, maar die is denk ik voor weinig mensen van hier interessant... Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Precies, hou dus goed de Tweakers frontpage in de gaten, daar zul je waarschijnlijk het eerste kunnen lezen dat de "early bird" ook voor de niet abo leden beschikbaar is.

En ik heb vandaag uiteraard ook al mijn kaartje gekauft, Köln dort kommen wie! (of zoiets...Puh2 )

Edit: Info staat ook op GoT, had ik nog niet gezien: https://gathering.tweakers.net/forum/lis...es/1699051
Heren, degenen die mee willen: vandaag om 12:00 start de pre-sale, dan heb je de meeste kans voor het bemachtigen van de kaart met 30 euro Early Bird korting! Je kunt eventueel alvast een account aanmaken op www.eventbrite.nl, zodat je sneller kan afrekenen.

Overigens kan je dat account dan weer gebruiken om in te loggen op de Eventbrite app, zodat je digitaal kan inchecken. Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Kleine reminder; neem naar de Gamescom een identiteitsbewijs mee, omdat je binnen de Gamescom een armbandje om moet met een kleur.
Dit is om aan te geven in welke leeftijdscategorie je valt, dat leeftijdsgebeuren is in Duitsland namelijk best streng te noemen.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Beter doe je een reminder aan je zelf om dit nogmaals te posten. Want over 2 maanden is iedereen dat weer vergeten natuurlijk....

Maar als het goed is draagt sowieso iedereen altijd een ID bij zich wegens de legitimatie plicht Wink

En wie hebben er nu nog meer daadwerkelijk een kaartje gekocht naast Chaos, Anubis en mijn persoontje?
Ik nog niet. Vrijdag weet ik meer.
En anders doe jij even snel reageren... Puh2

Hou er wel rekening mee dat de belangstelling groot kan zijn en je vrijdag al naast de pot piest. Niet dat ik je wil haasten of forceren natuurlijk, maar het ging vorig jaar ook heel snel.
(21-06-2016, 17:21)bvk Wrote: Beter doe je een reminder aan je zelf om dit nogmaals te posten. Want over 2 maanden is iedereen dat weer vergeten natuurlijk....

Maar als het goed is draagt sowieso iedereen altijd een ID bij zich wegens de legitimatie plicht Wink

En wie hebben er nu nog meer daadwerkelijk een kaartje gekocht naast Chaos, Anubis en mijn persoontje?

Leuk, die legitimatieplicht, dat is geen verplichting om altijd maar een ID mee te hebben. Wink Het zegt meer, dat je in staat moet zijn jezelf te kunnen identificeren. Wink 
Had het van de week met collega's daarover. Bij openbare instellingen (zoals een school bijvoorbeeld) en je moet jezelf kunnen identificeren, dan moet je binnen een straal van 500 meter je ID hebben. Smile

Pim en Ricky hebben ook een kaartje. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Nice, dan zijn we nu al met 5 man, BuG invasion in Keulen :-)

Maar hoe moet de politie (of andere instantie) dan jouw identiteit controleren als je volgens jou niet verplicht bent een ID bij je te hebben? En met een ID bedoel ik dan een paspoort, rijbewijs of ID kaart, iets anders is zover ik weet niet voldoende.

Maar goed, dit gaat nogal off topic dus laten we er maar over ophouden. Iedereen moet zelf maar weten wat die bij zich heeft of niet.
Je mag een opsporingsambtenaar (dus niet alleen de politie) vragen met je mee te komen als diegene per se wilt dat jij je identificeert.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top