Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Tweakers Express 2016, wie gaat er mee?
De update is wat eerder dan geplant: https://tweakers.net/plan/1025/tweakers-express.html
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Iemand die deze bon een paar keer kan printen, hij is goed voor een (gratis) warm drankje:
[Image: NS_EXTRA_bon_koffie.jpg]

[Image: 43485-457b5337395012e70fa3858ba8118f84.jpg]

Bron
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik ga klagen bij de NS! Ik ben nog wel een zakelijke abonnementshouder en ik heb geen mail gezien... Frown
Dan krijgt je werkgever toch die mail, niet jij? Clown En zo te lezen, krijgen NS Extra klanten dit wel. Smile
En trouwens, niet zeuren, je hebt de bon nu ook!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Nou Joepie! Puh2

* bvk drinkt wel lekker koffie in de trein als hij er relaxed bij kan zitten
nou ik alles gelezen heb laat ik mijn tas ook wel thuis. ook geen zin om met de rommel te sjouwen.
Word in elk geval wel lachen met de buggers. neem aan dat er ook fotos gemaakt gaan worden voor op de site?
Natuurlijk gaan we foto's maken! Ik wel tenminste en een groepsfoto gaan we natuurlijk ook regelen.

Ik zit me nog wel even te bedenken hoe we het op de beursvloer gaan doen. Proberen we allemaal bij elkaar te blijven of splitsten we ons op in groepjes die een bepaalde game willen zien? En tot hoe laat willen we op de beurs blijven voordat we een terrasje op gaan zoeken?

Mijzelf lijkt 15.00 wel een mooie tijd daarvoor, afhankelijk van het weer.
ik ben voornamelijk van samen uit samen thuis. bij mekaar blijven is wel het leukst. gewoon rondlopen en ik wil ook wel eerlijk gezegt wat van de stad zien
Ik wil in elk geval bij Blizzard langs, want Overwatch, dat is niet onderhandelbaar wat mij betreft... Puh2
Als er tijd over is, zou ik graag bij Frontier langs willen, want Planet Coaster.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik neem overigens ook aan, dat de meesten ook een bezoekje aan EA/DICE (want BF1) willen brengen? Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top