Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Tweakers Express 2016, wie gaat er mee?
Net als voorgaande 2 jaren organiseert Tweakers ook dit jaar weer een eigen trein die naar de GamesCom in Keulen zal rijden. Er is nog geen 100% zekerheid, maar ze hebben de kaarten al liggen en zijn met ProRail de rijpaden voor de trein al aan het regelen. Dus we mogen er wel vanuit gaan dat het doorgaat. De trein zal (waarschijnlijk) vertrekken van Amsterdam CS en dan Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Venlo aandoen voordat we in Keulen aankomen. 

Dit jaar is er niet gekozen voor de zondag, maar gaat de reis op zaterdag 20 augustus plaatsvinden. De vorige jaren waren heel erg leuk, niet alleen vanwege de beurs maar vooral vanwege de unieke treinreis en alles er omheen.

Ik bedoel, dit is toch tof om dit zo bij de NS voor elkaar te krijgen?

[Image: TS2015%20CS.PNG]

Vooral erg gezellig ook, veel mensen zie je onderweg de grootste lol hebben. In de Gamescom raak je elkaar natuurlijk al gauw kwijt en bovendien vinden velen het toch best wel druk.

Maar niet getreurd, want wat doe je dan: Lekker een biertje gaan pakken op een terrasje midden in Keulen Smile

De vorige jaren konden er in de voorverkoop kaartjes gescored worden voor een gereduceerd tarief en dat zal dit jaar ook ongetwijfeld weer het geval zijn. Dus dan is het wel handig om nu al te beslissen of je dit jaar ook mee wil, want dan kan ik als het zover is de kaarten in één keer bestellen.

Dus.... Wie gaat er mee?  Hup
Ja gezellig, ik ga mee!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Leuk mannen, maar we zijn er nog niet. Want hoe meer zielen hoe meer vreugde natuurlijk en 3 is nog steeds niet erg veel Wink

Ik dacht dat je meer kaarten kon bestellen hoor, maar dat moet ik dan nog even bij Zeef navragen en anders moet iedereen inderdaad individueel bestellen.

Die Mexicaan is erg prettig vertoeven en begint ondertussen mijn "stamkroeg" in Keulen te worden. Dus wat mij betreft prima, maar een andere leuke tent mag ook natuurlijk!
Dat maakt voor mijn aanbod toch nog niet uit? Puh2 Ik stel twee slaapplaatsen beschikbaar, als iemand ook vanuit Amsterdam dan het liefste mee gaat. Smile En daarom dus ook: first come, first serve, ik doe dat overigens wel 'exclusief' voor BuG.

Vorig jaar kon je als ABO twee kaarten per bestelling doen. Je kon wel meer dan twee kaarten bestellen in totaal, maar moest dan over meerdere bestellingen gedaan worden, dat bedoel ik. We zeggen denk ik hetzelfde, maar anders... Clown

Ik weet ook nog niet wat ik met mijn Dallas masker van PD2 doe, heb verder toch ook geen pak of zo en wie weet gaan die gasten van vorig jaar weer mee. Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

ik ben er ook bij lijkt mij leuk om keer mee te maken.
Begin ik net te twijfelen over dit idee, zie ik dat het precies in het eerste weekend van mijn vakantie valt en dan zit ik dus net in Portugal.
(08-06-2016, 08:22)yrew Wrote: Begin ik net te twijfelen over dit idee, zie ik dat het precies in het eerste weekend van mijn vakantie valt en dan zit ik dus net in Portugal.

Wat vervelend, nou moet je die vakantie gaan wijzigen! Puh2
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

En wat kost da? Puh2
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top